Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni on koeputkessa hedelmöitetty, pelkosektiolla syntynyt ja korvikkeella ruokittu.

Vierailija
08.10.2009 |

Hän meni ensimmäisen kerran yökylään 5 kk:n iässä ja päiväkotiin 1-vuotiaana.

Alittaako joku riman?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin taitaa olla tuo korvike, mutta ilmeisesti se johtui siitä ettei imetys luonistunut. Joten hyvin on lapsella asiat.

Vierailija
2/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no johan oli! musta ehkä pelkosektio on turhin kaikista. ainoa asia mihin olet voinut täysin itse vaikuttaa! ehkä 1v päiväkodissa on kans vähän kurja, mutta toiaalta tässä ei ole puhetta siitä, että kuinka usein ja pitkiä päiviä. Ei pari päivää viikossa varmaan niin vakavaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUONO IHMINEN JA ÄITI!!!!

; )

Vierailija
4/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useat tutkimukset tukevat sitä että imetetyillä vielä aikuisiälläkin imetyksestä terveydellistä hyötyä.

Sen sijaan ei ole pystytty osoittamaan että päiväkotihoidolla olisi loppujen lopuksi mitään haitallisia vaikutuksia muutoin rakastetulla lapselle (ellei se hoito ole todella huonoa), tosin mukavampaahan se olisi pienenä olla kotona, jos vaan mahdollisuuksia.

Vierailija
5/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös todistettu, että korviketta syöneet lapset eivät altistu vanhempien allergioihin. Monet allergiat tulevat lapseen todennäköisemmin jos häntä on rintaruokittu! Eli eihän se äiti sillon lasta ajattele kun tälle allergiansa siirtää!!!

Vierailija
6/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit tehdä monta virhettä ja korjata niitä. Välillä kaikki menee ihan opusten mukaan. Onneksi näin. Vasta n.18-vuotiaana voi tehdä jonkinmoista tilinpäätöstä. Pienet "virheet" ei merkkaa mitään, me ihmiset ollaan tällaisia.

Todennäköisesti kaikki menee hyvin ja lapsesta kasvaa yhteiskuntakelpoinen kansalainen. Ja onnellionen sellainen, Muulla ei ole väliä!

Vierailija
7/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mun ystävä jota on rintaruokittu 2vuotiaaksi asti on ihan oikeasti AINA saikulla töistä. Hänellä on myös kaikki mahdolliset allergiat. Äitinsä kanssa vieläkin kapinointia!

Minua ei ole rintaruokittu kuin muutama kuukausi. Ei mitään allergioita, en koskaan kipeä 8en siis ihan oikeasti ole ikinä, en ole ollut nytkään yli vuoteen flunssassa) ja äidinkin kanssa olen super läheinen.

Ikää molemmilla 27v

Vierailija
8/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuunpantu putkessa,

ei ole syntynyt vaan sektioitu,

ei ole ruokittu, vaan annettu jotain korviketta

ei ole hoidettu vaan jätetty heitteille jo 5 kk iässä

Vierailija
9/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voi koskaan tietää.

Sitä paitsi yksittäisellä esimerkillä ei ole mitään merkitystä.

Yhtä hyvin voi sanoa että kotihoidetuista tulee ihan pimeitä. Kotihoidettuja olivat esim. Pekka-Eric Auvinen ja Hitler.

Itse olen joka tapauksessa kotihoidon kannattaja mutta siinäkään en todellakaan mustavalkoinen.

Vierailija
10/10 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontainen seuraava pysäkki. Laitostunuthan se raukka on jo valmiiksi. Niin, tai tietty vankila. Ei auta, tuhoontuomittua joka tapauksessa. Sori ap. Näin se menee.

Alkuunpantu putkessa,

ei ole syntynyt vaan sektioitu,

ei ole ruokittu, vaan annettu jotain korviketta

ei ole hoidettu vaan jätetty heitteille jo 5 kk iässä