Lue keskustelun säännöt.
Lainhuudatus? Olemme ostamassa paritalon puolikasta (ei osakeyhtiö).
08.10.2009 |
Mitä tästä lainhuudatustodistuksesta pitää selvitä? Kuka omistaa asunnon? Entä selviääkö siitä, kuka omistaa tontin?
Kyseessä 90-luvun alussa rakennettu paritalo.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla