Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt palo hermot!!! (työasiaa..)

Vierailija
08.10.2009 |

mua on syrjitty työpaikalla siita asti kun tulin raskaaksi. ei kannattanut osallistua koulutuksiin yms. kun kohta jään kuitenkin pois. ei oteta kokopäiväisesksi kun en kuitenkaan jaksa lopussa tehdä niin paljon tunteja. olen siis ravintola-alalla. äippäloman aikana muut työntekijät olivat paikalla kun vastuuta (ja työtunteja..) jaettiin, nyt teen pari vuoroa viikossa ja tunnen kuinka minua savustetaan firmasta pihalle. minun jälkeeni työnsä aloittaneet kouluttamattomat työntekijät ovat nykyään vuoropäällikköjä ja minä edelleen osa-aikainen kassatarjoilija. koska tulin raskaaksi.

hah hah sanon minä!! juuri mies kertoi kuinka niin toivoisi toista lasta.. ja vauvahan meille tulee!! en todellakaan aio irtisanoa itseäni vaan pyöräytän vaavin ja firma maksaa mulle äippälomalla palkkaa ja kesälomat kertyy! ja kaiken lisäksi kukaan ei halua tuohon paskaläjään mennä töihin, joten tuuraajaakaan ei ole. hihi hihi!! ja kaiken hyvän lisäksi järjestyy samalla aikaa lapselle ja tulevalle vaaville jota itsekin olen salaa toivonuut!

paskaläjästä voi joskus nousta jotain kaunistakin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono elämä sinulla.

Vierailija
2/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajan ei tarvitse maksaa palkkaa äippälomalla. Kela maksaa äp-rahasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantaja maksaa minulle kolmen kuukauden normi palkan ja kela korvaa työnantajalle.

kakkoselle: elämäni on kyllä aika perseestä, kiitos siitä kuuluu työpaikkasyrjinnälle.

ap.

Vierailija
4/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut anna tulla.

Vierailija
5/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole työnantajallesi velkaa mitään.

Vierailija
6/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suunnittelet tekeväsi sen jälkeen?

Kannattaisko alkaa opiskella...

ja tiedoksi, Kela korvaa työnantajalle OSAN sinun aiheuttamistasi kustannuksista.

Ehkäpä siksi nyreä suhtautuminen.

Varaudu siis että ehkä et nyt saakaan täyttä palkkaa...