Lue keskustelun säännöt.
Kaksosille nimiksi Suoma ja Jaakkima...
Kommentit (5)
Musta se on kaunis nimi ja harvinainen. Kiva, että joku antaa sen nyt!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta Suomasta mulle tulee mieleen sellainen itsekeskeinen mummo, joka pitää itseä parempana kuin muut. Mutta Suoma on tosi kaunis nimi.
"No se on vaan ton kissan jaakkima karvapallo."
Mun mielestä Jaakko kyllä olisi kivempi pojalle. Mutta ennenkaikkea: onneksi olkoon kaksosista!