Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten ei pitäisi lisääntyä suomalaisten kanssa.

Vierailija
08.10.2009 |

Kehno geeniperimä siiryy sukupolvesta toiseen. Ja yksi lapsi/perhe. Tarkoittaa myös sitä, että ei jokaisen seurustelukumppanin kanssa tarvitse vääntää jälkeläisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edes sinä olet esimerkillinen. Jatka asiasta puhumista ja kirjoita vaikka joku kirja. Kyllä muutkin varmasti asian ymmärtävät!

Vierailija
2/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joiltain osin tietysti erilailla kehnoa.

Kylmä tosiasia on. että ihmiskunta juoksee kohti sukupuuttoa. Ei ninkään geenien surkeuden takia, vaan siksi, että lisäännymme liian hitaasti evoluutiolle. Jos oltais kaneja tai hiiriä, jotka tuottaa monta pesuetta kesässä ja luontainen elinikä on muutaman vuoden, ehdittäis sopeutua ilmastonmuutokseenkin ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on Suomessa se että olemme niin nurkkakuntainen pieni kansa että erilaiset harvinaisetkin vakavat/letaalit geenihäiriöt pääsevät yleistymään. Ei meidän perimämme sen huonompaa ole kuin jonkun muun kansankaan mutta ongelmia tulee kun lisäännytään liian sisäsiittoisesti. Sen huomaa varsin hyvin jos mennään aina naimisiin sen "oman kylän/viereisen kylän" tytön/pojan kanssa.

Meistä moni kantaa piilevästi/balansoidusti jotain kromosomi/geenihäiriötä. Mutta jos rupeamme tekemään lapsia henkilön kanssa jolla on sama häiriö onkin jo vaara että syntyvällä lapsella on 25-50% mahdollisuus olla vakavasti sairas koska häiriö ei enää olekaan hänellä piilevä.

Näin ollen tosiaan kannattaisi tehdä lapsia jos ei ulkomaalaisen kumppanin kanssa niin ainakin sellaisen jonka suku ei ole kotoisin samalta paikkakunnalta kun itse on.

Vierailija
4/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huono geeniperimä. Ei me kaikki suomalaisetkaan olla samasta puusta veistettyjä, persjalkaisia ja matalalla äo:llä varustettuja;)

Vierailija
5/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei me kaikki suomalaisetkaan olla samasta puusta veistettyjä, persjalkaisia ja matalalla äo:llä varustettuja;)"

Ei, vaikka näissä keskuteluiss ausein siltä alkaakin tuntua!

Vierailija
6/6 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suvut on samalta pikkupaikkakunnalta, on aika oletettavaa, että löytyy yhteisiä esi-isiä. Mun vanhemmat ei tiettävästi ole mitään sukua, mutta molemmat kantoi samaa virheellistä geeniä. Tautia ei aiemmin ole esiintynyt mun kotiseuduilla, joten tutkittiin mutaation mahdollissuutta. Mutta sukua tutkittaessa myöhemmin löydettiin 1700-luvulta yhteisiä esi-isiä.

Mun veljeni sai tän harvinaisen taudin ( on kuollut) ja minä luultavasti olen kantaja. Eli geenejään on joutunut miettimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme