Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies vastustaa sitä, että säästetyt rahat menisivät

Vierailija
08.10.2009 |

yhteiselle tilille? Minun pitäisi sen sijaan maksaa hänen tililleen kuukausittain tiettyä summaa. Itse haluaisin avata yhteisen tilin asuntosäästöjä varten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääkö mies että yhteisellä tilillä olevat säästöt häviäisivät jonnekin sun toimesta?

Vierailija
2/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teet sitten jos mies käyttää rahat? Et voi todistaa niitä sinun säästämiksesi.

Laita miehen ehdottama säästösumma omissa nimissäsi olevalle säästötilille jotta voit kontrolloida säästöjä siinä missä mieskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yhteistä tiliä halua avata, niin avaa sinä itsellesi oma säästötili.

Vierailija
4/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso ero sillä.

Vierailija
5/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös omalle miehelleni...

Yhteistä tiliä ei halua missään nimessä.

Rahat on kuitenkin kaikki yhteisiä ja minä hoidan perheen rahaliikenteen sekä omalta että mieheni tililtä. Käyttöoikeudet on toistemme tileihin ja siirtelen rahaa tarpeen mukaan mieheltä itselleni tai toisinpäin. En tiedä miksi yhteinen tili on niin kamala asia.

Vierailija
6/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en tiedä miksi miehesi vastustaa. Kysy itse, sinähän hänen kanssaan asut ja jaat arjen.

Noihin rahojen jakoon ja puolittamisiin liöytyy hyviä neuvoja netistä, voi niistä etsiä neuvoja ja esittää miehelleen.

Vierailija
7/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lisäksi tuo säästötili. Mies on sitä vastaan.

ap

Vierailija
8/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt ainakaan hänen tilille ala säästää!!! Säästä edes sitten omalle tilillesi, jos mies ei yhteistä tiliä halua avata.

Vierailija
9/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiset säästöt pitää olla yhteisellä tilillä. Hän ei ilmeisesti halua sitoutua säästämään tiettyä summaa erilliselle tilille vaan "säästäisi" rahat omalla tilillään. En suostuisi vaan avaisin tilin, jolle siirtäisin ne omat säästöt,jotka ukkosi haluaa omalle tililleen. Miehelle tietysti sinne käyttöoikeus ja vaatimus sulta, että alkaa säästämään myös sinne. Hänellä voi tietyti olla sellainenkin peruste, että hänen tilillään on parempi korkotuotto.

Vierailija
10/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus ongelmahan tämä: naisen rahat omiaan, miehen yhteisiä.

Vierailija
11/11 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lisäksi tuo säästötili. Mies on sitä vastaan. ap

Kontrollifriikki. Peruskaa kumpikin oma säästötili tai ainakin sinä. Mies säästäköön niinkuin hyväksi näkee. Miehen tilille ei kannata rahaa siirtää, koska se voi jossain vaiheessa joko aiheuttaa ongelmia esim. erotilanteessa tai jopa verottajan kanssa. Periaatteessa siirretty raha on lahja ja muuttuu virallisesti miehen omaisuudeksi.