Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osallistutteko työpaikan vapaa-ajan rientoihin?

Vierailija
08.10.2009 |

En siis tarkoita jotain firman järjestämiä juhlia vaan ihan sellaista, että vapaa-ajalla oma-aloitteisesti tapaisitte työkavereita?

Jos on mukava porukka, niin mikäs siinä, mutta mulle alkaa jo tulla ongelma siitä, että en halua olla kauheasti vapaa-ajalla lähimpien työkavereiden kanssa tekemisissä. Erityisesti yksi järkkäilee koko ajan jotain illanistujaista tms. Tähän asti olen aina kohteliaasti sanonut, että valitettavasti en pääse ja vedonnut lasten hoitoon tms. Nyt alkaa varmaan kohta näyttää oikeasti siltä, että en haluakaan tulla, mikä on tottakin. Mutta en halua olla kenellekään tyly, minusta vain tämä työkaveri ei ole sellainen, että jaksaisin vielä vapaa-ajallakin kuunnella hänen juttujaan. Priorisoin mieluummin omat kaverini ja perheeni. Työpaikalla toki olen kaveri kaikkien kanssa ja käyttäydyn ystävällisesti ja asiallisesti ja käyn kahvilla heidän kanssaan jne, mutta mielestäni velvollisuuteni ei ole enää vapaa-ajalla miellyttää näitä ihmisiä, jos en sitä itse halua.

Onko teille ongelma kieltäytyä vapaa-ajan menoista? järkkäilläänkö työpaikallasi sellaisia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla