Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaapit on pullollaan retrovaatteita lapselle ja olen jo kyllästynyt niihin, mitä tekis?

Vierailija
31.12.2008 |

mä voisin niitä ostaa, tietty edullisesti näin aleaikaan. koot on 86cm pojalle ja 98-104 cm tytölle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhhuh mitä touhua. Jos ne ovat sopivi mitä JÄRKEÄ vaihtamaan niitä kun ne "kyllsätyttävät" -.- hu0h. Ja merkkivaatteita.. huhhuh mikä snobi.

Vierailija
2/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaisiko digikameralla koko lapseni vaatekaapin sisällön ja laittaisi koko roskan huutonettiin myyntiin. Mukana on paljon merkkivaatteita ja ihan uusiakin.

Mutta mitä tilalle? Markettivaatteista en tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teepä vaihteeksi lapsellesi vaatteet ihan itse. Uniikkeja käsintehtyjä näkee harvemmin...

Vierailija
4/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en omista ompelukonetta enkä ompelutaitoakaan. Höyrähdin retroon kesällä ja nyt olen umpikyllästynyt noihin räikeänvärisiin lastenvaatteisiin.

Vierailija
5/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lindexin, småfolkin, moonkidsin, yms relettä. Kyllästyttää jo nuo kuviolliset ja värikkäät.

Olen kyllä ostanut enimmäkseen yksivärisiä alaosia, jotta ne olisi helppo yhdistellä värikkäisiin yläosiin.

No, ehkä ostan kevätmallistoista uusia retrovaatteita ja myyn nuo entiset pois huutiksessa

Vierailija
6/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pk-seudulla, minä voin tulla ostaa pois.

Vierailija
7/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan melkein ostohinnan tai enemmänkin. En ole vielä keksinyt mitä ostaisin tilalle, kun lapsi pitää kumminkin johonkin pukea.

Vierailija
8/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se on että ei se ole hullu joka pyytää mutta hullu joka maksaa käytetystä vaatteesta enemmän kuin uudesta. Onhan niin huutiksen tapaista.

Eikö ihmiset oikeesti seuraa hintoja vai mikä mahtaa olla. Ensin maksat lähes saman hinnan kuin uudesta ja vielä postimaksut päälle. HUH HUH

Vierailija
9/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen itsekin niistä täyden hinnan maksanut.

Ja joku niistä kumminkin maksaa sen mitä pyydän tai sitten ne jäävät vaikka varavaatteiksi lapselleni.

Lindexit kyllä kulahtaa niin helposti että niistä ei viitsi paljoakaan pyytää, paitsi velour-vaatteista.

Vierailija
10/10 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro enempää, jotta pääset itse kokeilemaan etsimistä ja nauttisisit löydöstä. Käytä googlea ja laita hakusanaksi "ranskalainen lastenvaatemerkki". Ihanan hillittyjä, silmä oikein lepää.

Myös timberland-mallisto alkaisi jo tuon kokoisella olla tyylikäs, jos tykkäät tummemmista väreistä kuin noissa ranskalaisissa. Löytyy aika hyvin ebaysta käytettynä, jos haluat heti paljon halvalla saada näitä käsiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä