Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympäristöviranomaisilla on paras mieskunto!! Naiset - kokeilemaan!

Vierailija
07.10.2009 |

Hei!

olen 38-v nainen ja voin kertoa, että ympäristöviranomaisilla on paras mieskunto! Mieheni on kohta 51-v ja voin kertoa, että hänellä on todella ainutlaatuinen kyky ja HALU. Hän saa aikaan räjähtävät orgasmit ja hänen entinen vaimonsakin on alkanut liehitellä - enkä ihmettele. Miten saisin tuon Alfauroksen pysymään itselläni? eihän se joki soutamalla kulu, mutta silti olen mustis, jos hän käy X-rouvansa luona antamassa "atk-tukea" iltaisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä tuosta otsikostasi biisin.

Vierailija
2/2 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 51 vuotiaalla miehellä mitään häiriötä mieskunnossa olekkaan, ei minulla ainakaan mitään häiriöitä tuossa iässä ollut. Kun minulle tehtiin noin 63 vuotiaana ympäri leikkaus jonka itse halusin, niin sukupuoli aktiin tuli myöskin jotain häiriöitä esi nahka tuli liian ahtaaksi joka vaikeutti yhdyntää. Yhdyntä kerrat harvenivat meiltä. Myöskin kova verenpaine lääkitys, aijheuttaa mieskunnon vähenemistä. Muutkin lääkitykset aiheuttavat saman. Olen tällä hetkellä leski ja ikääkin on jo 73 v. enkä tavoittele enää pitkä aikaista pari suhdetta. Seksuaalista halua vielä olisi noin kerran viikkoon. Vaan mistäpä enää tämän ikäinen sen partneri kohtaa. Ikäiseni naiset suhtautuvat mielestäni kielteisesti koko seksi asiaan. Oletan, että he ovat jo siinämielessä sammuneita ja limakalvot kuivuneita naisen jäännöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme