Huippulöytöjä ja turhuuksia Hulluilta Päiviltä?
Mitäs tarttui mukaan?
Minä löysin kahdet tummat farkut (mexxin ja onlyn), pari trikoopuseroa ja huivin. Lapsille bogin toppahanskat.
Ei mitään ihmeellisyyksiä...
Kommentit (24)
olleet lasten talvi-saappaat kummallekin pojalle, ja Herkusta juustoja. Saappaat olivat hyvät isolle pojalle, joka onnistui viime vuonna rikkomaan Viking goret kesken talven. Täksi vuodeksi on jo goret ja ajattelin, että nämä menee sitten kaikista märimmille keleille hyvin. Pienemmän kengät palautin ilman sovittamista, kun muistin, että varastossa on jo vastaavat odottamasssa.
Torstaina aamulla jälleen heti klo 8 kävin äkki-pyrähdyksellä ja sain hankittua:
-vero modan pitkähihaisia trikoopaitoja 3 kpl
-globalin sateenvarjon (saa nähdä kestääkö mitään)
-bambu-silkkivillaisia nilkkasukkia 3pr/pkt
-silkkivillaisen pitkähihaisen aluspaidan
-pienemmälle ne superfitin talvikengät, jos eivät mahdu, palautan.
-Herkusta lounaaksi salaattia ja leipää
Harmittaa, ettei ollut aikaa pysähtyä esim. leluosastolla, kun olisi voinut jotain pientä ostaa pukinkonttiinkin ja muuten vaikka kaverisynttäreitä ajatellen varastoon.
Katsoin myös pikaisesti Christellen neuletakkia (oli kuvastossa), mutta oli livenä mielestäni aika kamala, joten jäi suosiolla kauppaan...
Huomenna en varmaan pääse, lauantaista en tiedä, poika vaati päästä ostamaan Legon, joka oli kuvastossa.
Mitäs muut saitte torstaina hankittua?
-pienemmälle ne superfitin talvikengät, jos eivät mahdu, palautan. Mitäs muut saitte torstaina hankittua?
Mä jätin ne Superfitit lopulta ostamatta, kun nauhalliset kengät tuntuu tarrakenkiä hankalemmilta parivuotiaalle.
Tallentava Topfieldin digiboxi oli torstain listalla ja äsken sain soiton, että tulossa on!
(keskiviikkona ostin itselleni paitaa, villatakkia, sukkahousua jne ja lapselle Bogin sukkahousuja)
Koiralle kasiillinen pureskeltavia nameja
Ostin tytölle ne molemmat pet shop jutut kun siellä oli myynnissä. (Sen ison talon ja sit sen pienemmän jutun)
Möröt vastaan muukalaiset dvd
Benettonin paitoja 2kpl
Bogin fleece takki ja housut
Bogin gollegetakki ja housut
tuoksulliset kuitukärkikynät
Noista erityisen tyytyväinen olen tuohon pienempään pet shop kokoelmaan. Menin iltasella citymarkettiin ,jossa sen hinta oli 44.90€ ja huluilla päivillä 29,90€. (Ihan mukava alennus.)
Laitan pet shopit pukin konttiin.
Neiti oli cittarissa mukana ja heti kun näki sellaisen pakkauksen leluhyllyssä sanoi et nämä ehdottomasti haluan joulupukilta.
Hih,kerrankin olin neitokeisen toveita nopsempi.
Siinä tän vuotiset hullut ostokset. Muina päivinä en jaksa enää sinne raahautua.
Mitähän löysin... huonoja kenkiä (voi taivas miten kauheita laadultaan olivat taas, ainut poikkeus tais olla ne Niket ja sitten pienempien Vikingin goret) ja tylsiä vaatteita lapsille. Jopa mallikappaleet oli minusta pojille tylsiä - tyttö jos olisi ollut, niin olisin ostanut mallikappaleita kyllä.
Loppujen lopuksi mukaan tarttui 2 kauluspaitaa miehelle, isommalle pojalle niitä örkkejä ja Tiede tutkimusjuttu aiheesta Avaruus sekä pienemmälle Posti Pate autoineen ja kissoineen.
Mies kävi aamulla ostamassa mulle Guessin laukun nimipäivälahjaksi (kiva oli, vaikken itse päässyt valitsemaan) sekä pesutornin.
Hauskin löytö oli minusta kuitenkin Rörstrandin ne adventtilapset. Olen niistä pitkään haaveillut ja nyt vihdoin toteutin kerralla unelmani.
http://www.rorstrand.se/web/rorstrandwww.nsf/pages/644E92B1ECF3060BC225…
Linkkiin tulee tietty se ; liikaa, jos joku haluaa kurkata.