Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä luontaistuote tms. veisi syömishimon?

Vierailija
07.10.2009 |

Mulla sen on onnistunut tekee vain joku antibiootti. Mut olisko jotain vinkkejä luontaistuotteista. Nälkä ei siis ole ongelma vaan se herkutteluhimo mikä on ihan verrattavissa esim. tupakan tuskaan. Että on kertakaikkiaan pakko saada tai pinna kiristyy eikä mikään muu pyöri mielessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuotekaupoista. Mulla makeanhimoon on auttanut myös että syön jonkun hedelmän heti varsinaisen ruoan jälkeen.

Vierailija
2/9 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kokeile tosiaan hedelmää! Joskus oon ruoan jälkeen syönyt esim.ompun ja sitten en olekaan enää jaksanut syödä jemmaamaani suklaapatukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tasoittaa insuliinin vaihteluita ja vähentää sitä kautta ruokahalua jonkin verran. Mulla vähän samantyyppistä vaikutusta on myös ananaksella. Kromi ei ole auttanut minullekaan.

Vierailija
4/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarvitse mitään kylläisyyden tunnetta lisäävää sillä mun syömishimo on niin kovaa ettei siihen juuri vaikuta onko vatsa tyhjä vai täysi. Aina sinne kuitenkin vielä jotain mahtuu :D. Mutta miten ihmeessä eroon jatkuvasti piinaavasta ruokahalusta? En osaa edes kuvitella miltä tuntuisi elää niin kuin normaalit ihmiset, ilman että koko ajan mielessä pyörii ajatus mitä seuraavaksi söisi. Itselläni se on ihan selvästi riippuvuuteen verrattavaa. BMI on pahimmillaan ollut 33, nyt onneksi enää 27 mutta jatkuvaa taistelua tämä on :(.

Vierailija
5/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kylläinen olo ja sellaiset hiilaripitoisiin ruokiin kohdistuvat himot vähenevät. Ei tarvitse olla mikään atkins-dieetti, kunhan ihan normaalin syömisen kohdalla lisää proteiinin saantiaan.

Vierailija
6/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan sellaisenaan keskenään sekoitettuna. Hyvää :).

Sitten syön välilä makeanhimooni Easybody-proteiinipatukoita. Ovat aika keveitä ja ihan kuin karkkia :).

Vierailija
7/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suklaakin tuntuu suussa vaan rasvapalalta, niin silloin ei maistu mikään muukaan.

Vierailija
8/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota proteiinia.

Monipuolinen ja säännöllinen ruokavalio. Ja antaa itselleen luvan niille herkuttelupäiville. Esim. viikonloppuina. Ei tee makeasta semmoista mörköä, muttei myöskään jokapäiväistä tapaa.

Itsehillintää vaatii (usein kadoksissa mullakin)

Vierailija
9/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä elimistön puhdistuskuureista apua? Jos sitten ruuanhimokin vähenisi kun kuonat saa pois? Mulla ruokahalu ei ole vähentynyt kuin yhdestä antibiootti-merkistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi