Muilla samoja ongelmia?
Mun on pakko purkaa nyt. Mä inhoan ja vihaan ja halveksin mun anoppia. Se on työtön luuseri joka vaan käyttää sossua hyväkseen tekemällä salaa pimeesti töitä ja kuitenkin on "sairaslomalla" kun ei halua tehdä työtä mistä joutuu maksamaan verot. valittaa aina kun ei ole tarpeeksi rahaa mutta silti matkustelee ulkomaille vähintään 3 krt vuodessa!!! Taas pummi mieheltäni rahaa ja mies tietty äidilleen antaa vaikka v*u kuun taivaalta vaikka ämmä ei ole yhdeksään vuoteen KERTAAKAAN soittanut meille ilman että jotain vaatii tai tarvitsee jotain!! USKOKAA TAI ÄLKÄÄ MUTTA EI IKINÄ!!! Aina sillä on jotain pyydettävää, milloin tarvii kuskia kauppaan kun onm niin laiska läskiperse ettei edes kyläkauppaan jaksa lähteä kävellen.. Mä tulen hulluksi sen takia!! Kiitos kun sain purkaa.
Kommentit (2)
ei kerry eläkettäkään? Että talouskurimus senkuin kurjistuu, kun eläkeikä koittaa. Juttele miehesi kanssa asiallisesti asiasta, että ymmärtääkö hän, että äipän sponssaaminen jatkuu hamaan hautaan saakka, jos rouva itse ei ymmärrä asiaa.
tällaista itselläni..
kuulostaa että ukkoski olisi äidin poika joka ei voi sanoa vastaan äidillensä. se on harmi..
et ole sitten puhunut miehes kans tästä miten sua häiritsee tuollainen käytös?
kerro sille kaikki nämä mitkä painaa sinun mieltäsi.
aikuinen ihminen ku anoppikin on niin täytyisi tulla toimeen ilman että pyytelee omalta lapseltaan palveluksia