Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

patti kainalossa

Vierailija
06.10.2009 |

Mulla ilmaantu muutama kk sitten kainaloon sellainen herneen kokoinen patti. Tuntuu kovana, hieman pitkulaisena. Sain vauvan vajaa kk sitten ja maidon noustessa rintoihin tuo patti kasvoi sormenpään kokoiseksi. Synnärillä sanoivat sen olevan maitorauhanen, sen kummemmin tutkimatta. Nyt tuo patti on taas herneen kokoinen, kun maidon tulo on tasaantunut.

Onko muilla ollut vastavaa?? Alkanut ihan hirveästi pelottamaan, kun ei ole hävinnyt. Aikaisemmissa raskauksissa/imettäessä ei ole tälläistä ollut. Miten tukkeentuneen maitorauhasen saa auki?

En uskalla mennä lääkäriin.. ahdistaa ja ajattelen vaan, että on sellainen vaaraton juttu..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten reilun herneen kokoinen patti kainalon ja rinnan välillä. En imettänyt enää silloin. Patti oli toisinaan kosketusarka (tietty sitä tuli hipelöityä, joten voi olla että kipeytyi siitä). Lopulta menin näyttämään sitä lääkärille ja samalla käynnillä se leikattiin pois ja lähetettiin kiireellisenä patologin tutkittavaksi. En nyt mitenkään halua pelotella, mutta mene näyttämään lääkärille jotta saat mielenrauhan. Mulla oli imusolmuke jostain kumman syystä yhtäkkiä turvonnut, muttei ollut mitään vakavaa ja oli ollut hyvälaatuinen.Muistan kun kirurgi rauhoitteli että tahtoo aina leikata naisilta tälläiset patit pois jotka on lähellä rintaa...ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
2/4 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kans samantyyppinen "herne" kainalossa. se oli niin kipeä etten pystynyt nostamaan kättä ylös.. menin lääkäriin ja se oli joku virus mihin ei auttanut muu kun antibiootti.. se auttoi ja ei ole näkynyt herneitä sen jälkeen.. ;) Tjemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana herneen kokoinen patti toisessa kainalossa, ja muutenkin kainalot vähän arkana. Sain ajan ultraan. Olin tietenkin kauhusta kankeana ja pahinta pelkäsin. Ultraaja sanoi jotain, et on maitorauhanen. Oli kyllä helpottavaa.

Eli lopeta pelkääminen. Mutta eihän se mitään haittaa, jos vielä lääkärille puhut..

Vierailija
4/4 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mielenrauhan, ja jos olisi niin ikävästi, että jotain pahanlaatuista, saadaan heti pois. Itselleni tuli rintatulehduksen vuoksi imettäessä patti rintaan, mikä kai yleistä. Pieneni antibiooteilla, mutta lääkärini kehotti kuitenkin tarkastamaan asian mammografialla ja ultralla. Näin tein ja mitään erityistä ei ollut. Mutta mielenrauhan sain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan