Mitäs mieltä tästä nimestä?
Ollaan ajateltu antaa tytölle nimeksi Anna-Sofia Aliisa. Mitä tykkäätte?
Kommentit (5)
Minä olen kokenut ärsyttäväksi sen, että kun on kaksoisnimi niin se saa joka halvatun paikkaan lykätä. Ala-asteelta lähtien on joutunut kirjoittamaan molemmat nimet.
Siskon pojalla myös kaksoisnimi ja jo päiväkodista lähtien on sanottu molemmilla nimillä vaikka on sanottu, että ensimmäisellä nimellä voisi vaan kutsua. Nyt sitten kun koulun aloitti niin joutuu opettelemaan kaksoisnimen kirjoittamisen, koska on ollut kutsumanimenä päiväkodista lähtien.
Tulevalla lapsellamme tulee olemaan 3 nimeä, mutta ei väliviivalla.
Anna-Sofia Aliisa kyllä nätti nimi.
Kutsutaanko Annaksi vai Anna-Sofiaksi?
ap
mutta voi aiheuttaa hankaluuksia. Mulla kaveri jolla tollainen kaksiosainen nimi. Okei, ollaan kutsuttu koko ikä pelkällä etuosalla ja koulussakin käynyt se vihkon kanteen jne jne. Nyt hienona tietokone aikana se on yliopistossa hänen s-postin osoitteen kokonaisuudessaan ja aiheuttaa hänelle harmaita hiuksia päivittäin. En siis sano että sen vuoksi kannataa jättää tuollainen nimi antamatta mutta miettisin kyllä tarkkaan tuota kaksoisviiva asiaa. JOS Annaksi meinaatte kutsua niin antakaa nimeksi Anna Sofia Aliisa, ja miettikää tarkkaan jos haluatte tuon väliviivan sinne todella laittaa
parempi olisi Amanda Sofia esim. mutta sitä taitaa olla jo paljon.
Anna on yksistään aika väritön jotenkin.
Kutsutaanko Annaksi vai Anna-Sofiaksi?