Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin puutteesi äitinä? Jos pitäisi sanoa vain yksi

Vierailija
06.10.2009 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän ainakin palstalla on raippatuomion paikkka. Mutta ehkä mun lapsista on tullut sitä kautta edes vähän omatoimisempia, kun en tee kaikkea heille valmiiksi. Odotan mielenkiinnolla, kun kälyn poika lähtee opiskelemaan vuoden päästä - meneekö äiti tai mummu hänelle kotiavuksi pilkkomaan kurkut ja tomaatit lautaselle niin etteivät ne kosketa lihapullia...

Vierailija
2/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsia 4, onneksi on noin mnta niin leikkivät keskenään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ajan voisin käyttää lapseni kanssa vaikka lukien hänelle loruja tai laulaen lauluja. Tää netissä roikkuminen menee ihan turhuuteen.

Vierailija
4/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tee itse ruokaa

Vierailija
5/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jaksaa kuunnella 4-vuotiaamme vinkumista ja vonkumista vaikka kuinka kauan, ja juosta tytön perässä hampaita pesemässä ja niin edelleen - minä en. Kaksi kertaa pyydän kauniisti ja sitten karjaisen, että "suu poikki", "hiljaa", "tänne sieltä niinku olis jo" tai jotain muuta tilanteeseen sopivaa/kuuluvaa.

Enkä minä tyhmäpää edes tajua, miksi ihmeessä mun pitäisi jaksaa varttituntia pidempään tytön temppuiluja... no, joka tapauksessa joka kerta tulee mieheltä haukut, kun karjaisen tytölle. Hassuinta on se, että kun olen yksin kotona, tytön temppuiluihin riittää se yhden kerran sanominen (yleensä). Kun mies on kotona, tyttö venyttää ja venyttää ja venyttää jne., mikä ei taas mun mielestä ole hyvä juttu ollenkaan. Tästäkin on keskusteltu miehen kanssa, hän vaan on sitä mieltä että "kyllä lasten kanssa pitää jaksaa olla kärsivällinen". Olkoot sitten, minä en ole.

Vierailija
6/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta olen oppinut että se on halveksittava asia.

Vierailija
7/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellä on kaikki hyvin kun lapsilla on koulu ja äidillä haasteellinen työ.

Ja pisteenä iin päälle työnantaja (eikä työtehtävät) vaatii vain normaalin työajan!

Vierailija
8/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin niin tekee näköjään aika moni muukin)

Vierailija
9/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opeta siinä sitten lapsista kärsivällistä ja rauhallista kun itse meuhkaan pikkujutuista.

Vierailija
10/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arjensieto kyky..pitäisi aina ola jotain piristävää ja extraa..esim.matkoja tiedossa..

jos ei ole masennun enkä meinaa jaksaa pyörittää arkea

Vierailija
11/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puute on välillä kauhia!

Vierailija
12/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihanaa olla lehmänhermoinen...

Vierailija
13/13 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 lasta, joista toisen kanssa olen läheisempi. Tasapuolisuus ja oikeudenmukaisuus ovat mun kompastuskiviä, vaikka asian eteen töitä teenkin päivittäin.