Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en aio vastata yhden miehen viesteihin enää ikinä

Vierailija
06.10.2009 |

Treffeillä käytiin ja kauheen ahdistavana koin sen lähentelyn, silittelyn ja suuteluyritykset. Hieronnasta nyt puhumattakaan.

Hätäpäissäni sille sanoin, että joo nähdään vaan toistekin, että sain sen ulos kämpästäni. Oikeasti en halua kyseistä ukkoa nähdä enää ikinä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa miehelle että et koe mitään yhteyttä välillänne ja sopia et voitte joskus viestitellä tai soitella mutta ei muuta..Mieti asiaa toisinpäin?!?

Vierailija
2/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että se on, kun yksin olin. Sitten, kun se sano, että jää yöksi niin se meni jo vähän ns yli ja mulla menikin pari tuntia ennekuin sain sanottua, että sen pitäs mennä omaan kotiinsa.

Tuli siltä sitten viesti, kun oli kotiinsa päässy ja sen verran vastasin, ettei meille mitään suhdetta tulis koskaan olemaan. Sen muihin viesteihin mä en ole sitten vastannutkaan enkä aiokaan: olkoon tylyä tai ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie tosin sanoisin kyseiselle ihmiselle suoraan mitä ajattelen koko "jutusta"..

sunki varmaan kannattais jos laittaa vielä viestiä niin suoraan sanoa sille ettet ole kiinnostunut missään mielessä hänestä niin luulis jättävän sut sitte rauhaan

Vierailija
5/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti toi sun kirjoitus tutulta.

Vierailija
6/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin tämä Markku ja Arto sitten on ja ovatko suomi24 treffisivustolla? Tämä Markoksi itseään sanova on Kouvolan suunnalta.

ap

Vierailija
7/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa Kouvolassa, Lahdessa ja pääkaupunkiseudulla.