Oletko juuri nyt onnellinen?
Kommentit (10)
vauva on kipeä, mies lomautettuna, olemme siis rahattomia, hyvä kun ruokaa saadaan... Ehkä illalla kun lapset nukkuu ja saan käpertyä armaani kainaloon, olen hetken jopa onnellinen =)
mies halusi muuttaa erilleen. Nautin kyllä lapsistani.
Miehen kanssa menee mainiosti. Yhteinen sävel taas löydetty viimevuoden / kevään vaikeuksien jälkeen. Ollaan entistä läheisempiä ja arkielämä rennompaa. Hassutellaan lasten kanssa ja vietetään paljon laatuaikaa perheen kesken sekä ihan aikuisten kesken =)
Lapset ovat ihania, työ mielenkiintoista ja talous kunnossa. Mutta parisuhde voisi olla huomattavasti paremmalla tolalla, samoin kuin oma kunto ja ulkonäkö ja terveys.
Kyllä silti viisari on enemmän onnellisen kuin onnettoman puolella.
mutta käytännössä olen väsynyt ja masentunut
Maksoin just laskut ja monta jäi maksamatta, enkä tiedä mistä revin nekin rahat.
Olen työttömänä ja monista yrityksista huolimatta en ole löytänyt töitä :-(
Lisäksi lapsi valvottaa ja olen ihan hermona, en oikeen osaa olla hyvä äiti tällä hetkellä :-(
Olen joskus ollut onnellinen, ja toivottavasti olen sitä taas pian.
oikeastaan aina, ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna.
Tällähetkellä onni muodostuu 2kk vauvasta ja sen ihanasta isästä, joka tosin meinaa välillä hössöttää vähän liikaa minun makuuni. Parisuhde voi erinomaisesti, tosin niin se on voinut koko n.8 vuoden ajan. Ei tietoakaan mistään vauvakriiseistä. Minulla on myös ihanat vanhemmat ja sisarukset ja siskonlapset, koen heidän olevan perhettä ihan yhtä paljon kuin tämä meidän ydinyksikkömme (Eli perheeseen kuuluu 9 aikuista, neljä teiniä ja kolme lasta :) ).
Minulla on myös ihania ystäviä, jotka ovat suhtautuneet upeasti lapsensaantiini, vaikkei heillä itsellään lapsia olekkaan.
Kotini on kaunis ja pikkuhiljaa "valmis" (pesänrakentamisvietti alkaa helpottaa..). Näen siinä omien käsieni jäljen. Talous on kohdillaan, porhoja ei olla, kun itsekin vielä opiskelen ja mies tavallinen duunari, mutta mistään ei ole tarvinnut pihistää.
Ainoa mikä ahdistaa on tämä av:lla roikkuminen :)
Juuri nyt onnellisuutta tuo tieto, että 8. raskauteni sujuu hyvin: näin eilen ultrassa pienenpienen sydämensykkeen :)
Lisäksi onnellisuutta tuo mm. puoliso, lapset, ystävät, oma koti, riittävä toimeentulo.
Mun onnellisuuteni tulee ja menee. Nyt oon sisällä kuivassa ja tänään uskallan toivoa ja odottaa, että adoptioprosessin päässä on vielä se lapsi. Ja mulla on suklaata.
Minulla on kolme ihanaa, tervettä lasta, mies joka osallistuu perheen arkeen täysillä ja jota rakastan, mielekäs työpaikka, rahaa riittävästi elämiseen ja pääsemme ihan kohta muuttamaan omaan taloon.