Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisista puheista huomaa/huomasit, että on/olet vanha?

Vierailija
31.12.2008 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylioppilaaksi 25 vuotta sitten.

Vierailija
22/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mua nuorempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan se, että 90-luvulla syntyneet alkaa saamaan ajokortteja. Ja se, että kaksikymppiset näyttää ja kuulostaa lapsilta.

Vierailija
24/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätimäisyys siis. Onneksi itselläni ei vielä tuota ole, minusta ovat nuoria aikuisia ja fiksuja sellaisia.

Tosiaan se, että 90-luvulla syntyneet alkaa saamaan ajokortteja. Ja se, että kaksikymppiset näyttää ja kuulostaa lapsilta.

Vierailija
25/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia toki ja voin vaikka terassilla pistäytyä mieheni tyttären kanssa, mutta ei hänen ikäisensä voisi olla ystävä.

Tätimäisyys siis. Onneksi itselläni ei vielä tuota ole, minusta ovat nuoria aikuisia ja fiksuja sellaisia.

Vierailija
26/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kuulosta lapselta kenenkään mielestä, minua on itseasiassa haukuttu ikälopuksi ;). Ja mitä sekin kertoo että vastailen tähän ketjuun..? Ai niin, siitä saan myös haukkuja etten "laittaudu nätisti kuten muut nuoret tytöt" = pukeudu kuin teini joka on ilmeisesti etenkin vanhempien ihmisten mielestä täysin normaalia parikymppiselle.

Huomaan olevani vanhempi mm. siitä että en ole perillä nykymusiikista, en läheskään aina tiedä uusia "muotisanoja" enkä harrasta juurikaan mitään sellaista mitä muut samanikäiset ystäväni harrastaisivat. Olen vanha akka ;).

Vierailija
27/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- radiosta soi biisejä, joiden alkuperäisversiot ovat tunnetummat

Ja sitten tekisi mieli kiljua teineille jotka innoissaan kohkaavat siitä uudesta kappaleesta että "se on kuulkaa 20v vanha senjasen kappale senkin tietämättömät pikku pirut".

Ja sitten hävettää...

Vierailija
28/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joistain tapahtumista on helposti 15 -20 vuotta aikaa!

"Sain ajokortin 20 vuotta sitten..." - vaikka tuntuu siltä, että äskenhän se oli.

"Tavattiin miehen kanssa 11 vuotta sitten..." - vaikka vielähän tässä toisiimme tutustutaan...

"Ylä-asteen liikkaope oli yks paska" - ja mullan alla ties kuinka monta vuotta sitten...

Silloin kun "nuorena" asioita muisteli, oli aikajänne jotain "viimevuonna"-tyyliin, enää ei mitään ole tapahtunut "viimevuonna", vaan aina on aikaa hurahtanut - se kymppi ja ristat :o/

Vierailija
29/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoremmat aikuiset ihmiset lapsina. Ei käy kieltäminen tosiasiaa :-)

Mukavia toki ja voin vaikka terassilla pistäytyä mieheni tyttären kanssa, mutta ei hänen ikäisensä voisi olla ystävä.

Vierailija
30/30 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tytöllä on 21vuotta (lapsi siis).

Jostain puheestani tyttö ymmärsi, että mulla on lapsia. Käytiin seuraava keskustelu:

-Onko sulla lapsia?

- Joo on.

-Siis minkä ikäinen sä olet?

-32v

-Niin VANHA? (Silmät pyöreinä)

-Niin, onko se nyt NIIN vanha..?

-No, ei nyt tietysti silleen, mut kun mä ajattelin, että sä olet suurinpiirtein mun ikäinen.

Toisaalta suuri kohteliaisuus, mutta se ilme, kun tyttö tajusi, että mulla on lapsia ja vielä järkyttyneempi, kun kuuli ikäni. En tiennyt, että 32v voi kuulostaa ikälopulta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi