Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi ei voi ei voi ei.. huusin lapselle ja pahensin varmaan asiat.

Vierailija
05.10.2009 |

sain puhelun luokkakaverin vanhemmalta että poikani on kiusannut heidän lastaan. asia tuli minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta. kiusaamista on jatkunut ekasta koulupäivästä kuulema ja he ovat olleet yhteydessä opettajaankin joka on luvannut puhua lapsille jne. mutta minun suuntaan ei ole tullut mitään viestiä asiasta. asiasta ei olla puhuttu reissuvihon välityksellä. ei vanhempainillassa eikä opettaja ole minulle mitään maininnut. viimeeksi tänään kehui miten hienosti kaikki on mennyt.

tuosta puhelusta jäi vain sellainen maku että poikani on ollut ihan hirveä ja tilanne on vakava. kyse ekaluokkalaisista.

repesin puhelun jälkeen aivan täydellisesti. revin pelikoneesta johdot pois ja ehdoton pelikielto lapsilla määräämättömän ajan. lapsi omaan huoneeseen ilman sisarustaan ja sänkyyn.

poika väitti kirkkain silmin että kyllä toinenkin on häntä nimitellyt ja töninyt ja vaikka mitä. huusin etten usko ja "sinä sen olet kuitenkin aloittanut"

nyt poika on peiton alla huoneessa tihrustaa itkua. en osannut olla siis yhtään rakentava ja pahensin asian takuulla. en tiedä mitä minun pitäisi tehdä ... kirjoitin reissuvihkoon opettajalle viestin että asia täytyy nostaa nyt pöydälle ja järjestää vaikka tapaaminen molempien lasten ja vanhempien kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei heru sympatiaa kiusaajille. Ne onkin laitettava kuriin ja ruotuun. Jos ei muu auta, niin vaihtakaa koulua, niin siinäpähän teidän pikku Riku-räyhääjä pääsee itse kiusatun asemaan. >:(

Vierailija
2/4 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään missään tapauksessa. Juttuhan on vielä kesken: jatka koko kuvion selvittelyä, eli sitä kuka teki ja mitä. Usein paljastuu, että kiusattu on puolin ja toisin, joskus kokonainen kiusaamisvyyhti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele nyt lastasikin. Ei asiat ole aina niin musta-valkoisia... Muistan ikuisesti, kun omaan lapsuuden kotiin kirmasi eräs isä sättimään pikkuveljäni hänen tyttärensä kiusaamisesta. Vanhemmat kuuntelivat ihmeissään ja käskivät sen jälkeen välttelemään tyttöä ihan täysin. Vanhempani ja minäkin (olin 13v.) tiesin 100%, että tuo tyttö oli pahin mahdollinen terroristi ja kiusasi veljeäni kaikin tavoin pihaleikeissä. Sitä oli monta vuotta seurattu viereltä ja veljeni alkoi pitää lopulta puoliaan, joten veljeni siirtyikin kiusaajaksi.

Vierailija
4/4 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löi minua muutaman kerran (taas) tänään ja sängystä vielä mottasi silmälaseihin peitollaan. On kuusivuotias. Totesin rauhoituttuani, että jos jatkaa samalla tavalla, lähtee suosikkipäästä lelut yksitellen määräämättömäksi ajaksi pois käytöstä.