Hullut päivät: Viking Goretex kengät pienille; edulliset?
Olen ostamassa 1 vuotiaalle ensimmäisiä Goretex kenkiä. Ovatko Hulluilla päivillä myytävät Viking Goretex kengät (s. 42 koko 20-30) oikeasti edulliset kun hinta on 52,90,-?
Miten pitkälle pääkaupunkiseudulla tuollaisilla kengillä pärjää vai tuleeko talveksi ostaa vielä uudet lämpimämmät goretexit?
Kiitos avusta!
Kommentit (5)
Olen ostamassa 1 vuotiaalle ensimmäisiä Goretex kenkiä. Ovatko Hulluilla päivillä myytävät Viking Goretex kengät (s. 42 koko 20-30) oikeasti edulliset kun hinta on 52,90,-?
Miten pitkälle pääkaupunkiseudulla tuollaisilla kengillä pärjää vai tuleeko talveksi ostaa vielä uudet lämpimämmät goretexit?
Kiitos avusta!
Ja vuosien kokemuksella HP-goret on aina olleet huonompi laatuisia kuin lokakuun kantistarjousgoret, ulkonäöltään olleet aina hyvin samantyyppiset.
Itse en HP-goretja ostaisi vaan kävisin hakemasse ne lokakuun kantistarjouskengät kotiin ennen keskiviikkoa.
Komppaan aikaisempaa vastaajaa. Lokakuun kantaasiakastajouksessa olevat Viking Goret ovat 59e, mutta taatusti parempia laadultaa.
Siis, nämä sivulla 23 olevat kengät http://www.stockmann.fi/attachments/lc/lokakuu_muoti.pdf
Ei ole erityisen edulliset, vasta ostin 39 euroa CM:stä isommalle pojalle Vikingin goret. Niissä tosin ei ollut niin pieniä kokoja vaan alkoivat isommista, joten tuskin tuota halvemmalla tähän aikaan vuotta helposti löytyy. Välikausikenkiä löytyy 39.
jos ovat syysgoret, niin ei pärjää kun hetken enää...