Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut päivät: Viking Goretex kengät pienille; edulliset?

Vierailija
05.10.2009 |

Olen ostamassa 1 vuotiaalle ensimmäisiä Goretex kenkiä. Ovatko Hulluilla päivillä myytävät Viking Goretex kengät (s. 42 koko 20-30) oikeasti edulliset kun hinta on 52,90,-?

Miten pitkälle pääkaupunkiseudulla tuollaisilla kengillä pärjää vai tuleeko talveksi ostaa vielä uudet lämpimämmät goretexit?

Kiitos avusta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat syysgoret, niin ei pärjää kun hetken enää...

Vierailija
2/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostamassa 1 vuotiaalle ensimmäisiä Goretex kenkiä. Ovatko Hulluilla päivillä myytävät Viking Goretex kengät (s. 42 koko 20-30) oikeasti edulliset kun hinta on 52,90,-?

Miten pitkälle pääkaupunkiseudulla tuollaisilla kengillä pärjää vai tuleeko talveksi ostaa vielä uudet lämpimämmät goretexit?

Kiitos avusta!

Ja vuosien kokemuksella HP-goret on aina olleet huonompi laatuisia kuin lokakuun kantistarjousgoret, ulkonäöltään olleet aina hyvin samantyyppiset.

Itse en HP-goretja ostaisi vaan kävisin hakemasse ne lokakuun kantistarjouskengät kotiin ennen keskiviikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aikaisempaa vastaajaa. Lokakuun kantaasiakastajouksessa olevat Viking Goret ovat 59e, mutta taatusti parempia laadultaa.

Siis, nämä sivulla 23 olevat kengät http://www.stockmann.fi/attachments/lc/lokakuu_muoti.pdf

Vierailija
4/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erityisen edulliset, vasta ostin 39 euroa CM:stä isommalle pojalle Vikingin goret. Niissä tosin ei ollut niin pieniä kokoja vaan alkoivat isommista, joten tuskin tuota halvemmalla tähän aikaan vuotta helposti löytyy. Välikausikenkiä löytyy 39.

Vierailija
5/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkämaailman Reimatec?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi