Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinnoitteluapua talvikengille?

Vierailija
05.10.2009 |

Mitä te olette pyytäneet pieneksi jääneistä talvikengistä? Mun pitäisi nopeasti keksiä hinnat - tutuntuttu on tulossa sovittamaan..

Kengät ovat Eccoja tai Vikingejä (ovh 69-75€) ja todella hyvässä kunnossa; ei kulumia varpaissa eikä pohjissa, koot 28-31.

En ole koskaan myynyt kenkiä kirppiksellä enkä huuto.netissä, joten olen kiitollinen jos joku kertoo mielipiteensä :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksessa voi pyytää enemmän

Vierailija
2/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien pitää tuolla hinnalla olla jo aivan uuden veroiset. Tänä syksynä on mm. City Marketista saanut Vikingin coretexeja, joiden ovh 69.90, hintaan 39,90 uutena. En varmasti maksaisi Vikingeistä käytettynä 25 e. Olen myynyt erittäin hyväkuntoisia 2-3 kk käytössä olleita talvikenkiä kirppiksellä 10-12 euron hintaan, eikä niitäkään ole käsistä revitty vaan ovat saattaneet olla siinä myynnissä parikin päivää. 20 euroa on ihan maksimi, mitä voisin käytetystä talvikengästä maksaa, mutta jos on yhtään kulumaa, niin max 10 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat todella vähän käytetyt ja siistit.

Vierailija
4/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään juuri hinnoitellut ison kasan vaatteita ja kenkiä ja laitoin Viking goren (29) hinnaksi 5 e ja ajattelin, että meneekö kaupaksi!!! Eikä kulumia. Muutenkin tuntuu, että meneeköhän hieman liian halvalla muutkin vaatteet. Mielipiteitä siis seuraavista tuotteista:

-travallen vedenpitävät nsyyshousut (116 cm) 5 e

-Everestin uudet vedenpitävät kuorihousut (116) 7 e

-Remun vedenpitävä takki (122) 10 e

-IcePeakin vedenpitävä takki (128) 10 e

Pyytäisittekö enemmän? Ja siistejä, uusia tai miltei uusia kaikki.

Vierailija
5/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri pyysin uusista käyttämättömistä tyttöjen Vikingeistä 25e. Eli ei ollut hintavarausta.

Hinta nousi reilu neljäänkymppiin. (ovh 69,90)

Vuoden käytetyistä tyttöjen hyväkuntoisista Vikingeistä pyysin 15e ja hinta nousi 25 euroon. Ei ollut silloinkaan hintavarausta. Ja mielestäni 25e vuoden käytetyistä Vikingeistä on TOSI hyvin saatu.

Vierailija
6/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus hinnaksi 20€, korotukseksi 2€..

Ei hintavarausta.

20€ kirpputorilla esim on hyvä hinta ja sopiva.

Vierailija
7/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huutiksessa tosiaan saat enemmänkin

Vierailija
8/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko ihmiset ovat valmiit maksamaan käytetystä kamasta tuollaisia summia? Hitto vie, taisi mun 4 tunnin työ mennä hukkaan, kun joudun hinnoittelemaan jokaisen vaatteen uudestaan. T-paidasta alkaen...nimittäin ajattelin myydä poikien hyväkuntoisia t-paitoja 50 cnt kappalehintaan mutta taidankin laittaa enemmän...huoh!

Vierailija
9/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko ihmiset ovat valmiit maksamaan käytetystä kamasta tuollaisia summia? Hitto vie, taisi mun 4 tunnin työ mennä hukkaan, kun joudun hinnoittelemaan jokaisen vaatteen uudestaan. T-paidasta alkaen...nimittäin ajattelin myydä poikien hyväkuntoisia t-paitoja 50 cnt kappalehintaan mutta taidankin laittaa enemmän...huoh!

Vierailija
10/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin tosi tyytyväinen kun sen sain.

Vierailija
11/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että paljon riippuu siitäkin mihin olet tavaroita viemässä.

Olen tänään juuri hinnoitellut ison kasan vaatteita ja kenkiä ja laitoin Viking goren (29) hinnaksi 5 e ja ajattelin, että meneekö kaupaksi!!! Eikä kulumia. Muutenkin tuntuu, että meneeköhän hieman liian halvalla muutkin vaatteet. Mielipiteitä siis seuraavista tuotteista: -travallen vedenpitävät nsyyshousut (116 cm) 5 e -Everestin uudet vedenpitävät kuorihousut (116) 7 e -Remun vedenpitävä takki (122) 10 e -IcePeakin vedenpitävä takki (128) 10 e Pyytäisittekö enemmän? Ja siistejä, uusia tai miltei uusia kaikki.

Vierailija
12/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% meni kama kaupaksi, ja eikös se ole pääasia?

Mä en jaksa hinnoitella suuria ja sitten muutella hintoja/kantaa kamaa takaisin kotiin.

Hyviä myyntejä sinulle!

Vierailija
13/13 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut kirpparilla myymässä itse paikan päällä ja sain hyvin näillä hinnoilla kaupaksi. Nyt kuitenkin ajattelin kokeilla itsepalvelukirppistä mutta ehkä kuitenkin pitäisi korotella hintoja hieman. Ainakin ulkovaatteiden osalta...

Kiitos kommenteista.

t.7

99% meni kama kaupaksi, ja eikös se ole pääasia? Mä en jaksa hinnoitella suuria ja sitten muutella hintoja/kantaa kamaa takaisin kotiin. Hyviä myyntejä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi