uusia leluja -kuinka uein?
Tuli mieleen tuosta joululahjaketjusta, kun monet sanoo että lapsilla on jo kaikkea huoneet täynnä.. Että kuinka usein /missä tilanteissa teidän lapset saa uusia leluja? Siis pitkin vuotta? Puhutaan nyt vaikka alle kouluikäisistä. Itse poyrin ajoittamaan uusien lelujen hankinnat juuri synttäriin ja jouluun, mutta joulunakin pari-kolme lahjaa riittää. (alle 4v.)Ei meidän lapsi ainakaan viime jouluna vielä ymmärtänytkään toivoa pukilta mitään /odottaa kuin yhtä lahjaa.
Kommentit (2)
On niin ihanaa kun omilleen voi edes "jotain" ostaa kun itse ei ole lapsena mitään saanut - siis jonkinmoista kompensointia, tiedetään... Terapia varmaan auttaisi. :D
Synttäreinä ja jouluna tulee sitten koko suvulta lahjoja - ihan liikaa yleensä.
Kyllä niihin sitten hukutaankin mutta minä en ole siitä valittanut.
Ja lisäyksenä mainitsen vielä, että lapset eivät meillä kinua mitään. Ovat iloisia kun saavat - ja lelujen lisäksi saavat kyllä huomiota ja hellyyttä eli niitä ei meillä tavaralla paikata.
ite ostetaan 1 lahja molempina, mutta kun niitä leluja tulee mummoilta, kummeilta, sediltä ja tädeiltä niin kummasti vaan kertyy. ja kun mitään ei saa heittää pois muutakuin salaa ja silloinkin kysellään perään hetken päästä. kyllä sitä tavaraa vaan kouluikään mennessä on kummasti kertynyt huoneen täydeltä vaikkei leluja jatkuvasti ollakaan ostelemassa.