Miten Sami pystyi hässimään Justiinan kanssa?!
Vai onko se vaan niin, että kun tekee pillua mieli niin pillun omistaja voi olla millanen harakka vaan? Silmät kiinni ja silleen...?
Kommentit (25)
jos tukka olis toisen värinen ja ei olis niitä kamalia tatuointeja.
Justiina on ihan söpö, mutta nyt on kyllä muuttunut ärsyttäväksi päällikkyyden saatuaan. Kyllä se fakta taitaa olla, että Sami tajusi, ettei Käpältä saa...
ja tatuointeja! Olen niitä ihaillut monena iltana, kun itselläni ei rohkeus riitä vastaavaan koristeluun.
ja kyllä Samin pisteet romahti kun sekaantui Justiinaan.
Voittoa ei tule saamaan joten kallis pano.
En kyllä ymmärrä yhtään Samin makua jos Justiinan kaltainen variksenpelätin kiinnostaa.
Olen sitä mieltä että koki ettei pesää todellakaan irtoa Kätliniltä, puhuivat siitä Ason kanssa. Jos ravintolassa on tuollainen voit olla sen kanssa koko illan ja se on heippa tavataan joskus kahvilla.
Joten Samin siirto oli seurausta juurikin tuosta ettei ystävyys hänelle riittänyt.
Rock-kukko Sami tuli esiin ja hänelle kelpaa sit kuka vaan sängynlämmittäjäksi vai pitäisikö sanoa pussien tyhjentäjäksi.
Luulen että Samin markkina-arvo naismarkkinoilla romahti kun koski ällöttävään Justiinaan.
Justiina on eläinten kiduttaja ja myös ihmisten. Pirullinen virne naamalla dissas eilen slummilaisia tai siis näytettiin eilen bileillan juttuja.
kilpailun voittamiseksi, Esa A jyystäisi kuin show-painija yöt ja päivät.
Siis Huom! Nimenomaan Esa A, laskettuaan ensin että se kannattaa.
vähän alkoholia ja kelpaa torttu kuin torttu kantajasta viis.
Kertoi jälkeenpäin ettei tunteita ollut pelissä ja katui varmasti koska oli morkkis eilen aamulla.
Tyypillinen kännisekoilu ei muuta. Tuollainenhan ei tule yleensä tietoon mut nyt kun on telkkarissa koko Suomi tietää.
Miehet ovat munansa vietävissä, jos on haluja kelpaa kuka vaan
Hyvin kirjoitettu.
Justiina veke ensi viikolla. Ja Samilta meni tosiaan voitto tuon tempauksen myötä.
niin kaikki olis ok, mutta kun meni ruman Justiinan kanssa paineita purkamaan, niin pisteet laski:D
Mun mielestä Justiina on kivan näköinen, luonteeseen en ole perehtynyt
mihin reikään tappinsa työntää, jos tekee mieli. Jatkuva selibaatissa elo ei ole terveellistä viriilille miehelle. Eturauhasvaiva on pian käsillä, jos pusseja ei saa tyhjennettyä riittävän usein.
Perinteinen lääketieteelinen vonkaus.
Jatkuva selibaatissa elo ei ole terveellistä viriilille miehelle. Eturauhasvaiva on pian käsillä, jos pusseja ei saa tyhjennettyä riittävän usein.
tulevat eturauhasvaivat, voi vetää käteen.
niin kaikki olis ok, mutta kun meni ruman Justiinan kanssa paineita purkamaan, niin pisteet laski:D
Mikään ei oo kauheampi synti kuin mennä "ruman" naisen kanssa sänkyyn? Mikä siinäkin on? Kuulkaa miehet menee jatkuvasti naimisiinkin rumien naisten kanssa ja rakastaa niitä koko sydämellään. ;D
Peittää sen vaan hyvin tatuointien ja räväkän tukkansa taakse..Kattokaapa sitä kun on ilma laseja..
(kun oikein katsoo ilman laseja ja oikeassa valossa), niin kropaltaan se on ainakin tosi ruma. Sellainen pläski ja harteikas.
Peittää sen vaan hyvin tatuointien ja räväkän tukkansa taakse..Kattokaapa sitä kun on ilma laseja..
Enkä minä nyt oikeastaan edes ulkonköä tarkoittanut aloituksessani, vaan hänen luonnettaan ja käytöstään.
ap
Miten Sami pystyi hässimään Justiinan kanssa?!
helposti...hässimällä!
jos ei ole taas päällikkönä. Kätlin on tylsä ja jotenkin aina ulkopuolinen. Justiina on taasen sosiaalisempi.
Kyllä miehet vaan pystyy...Eikä Sami tainnut paljoa miettiä mitä yks Kätlini siihen sanoo.
jos tukka olis toisen värinen ja ei olis niitä kamalia tatuointeja.