Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin raivona ex-miehellelli, että tekisi

Vierailija
04.10.2009 |

mieli jo huutaa lapsillekkin isänsä oleva täysi m****u!

En sitä tee mutta kiehuu jo niin yli!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä soittaa kännipäissään lapsille n. 10 kertaa päivässä ja kun lapsia on kolme niin voitte vain kuvitella sitä puhelimien pirinää. Isä soittaa rinkinä kaikille.

Sanon lapsille, että nyt ette vastaa kun ei ehditä.

Milloin olemme syömässä tai ulos menossa, kylässä, tekemässä läksyjä, pakkaamassa reppuja, menossa bussiin tms. Tilanteita joissa vaan ei voi keskustella puhelimessa.

Isä puhuu lasten kanssa aamuin illoin. Mutta kun puhelin soi heti koulupäivän päätyttyä miljoonaan kertaan. Yöllä kahdentoistoista jälkeen saan juoksennella ympäri huushollia vastailemassa/ sammuttelemassa puhelimia kun meillä jo ollaan oltu unten mailla jo 2-3h.

Lapset kuitenkin tapaavat isäänsä joka viikko.

Vierailija
2/12 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä kanssa.

Jos lapset eivät vastaa niin isänsä soittaa raivona minulle milloin mistäkin.

Lasten harrastusaikatauluista, jotka olen hänelle antanut ja joita en voi joka käänteessä ulkoa muistaa. Aaaargghhh....

Eikö kellään muulla ole tällaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi he eivät saa niin tehdä?

Vierailija
4/12 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysi-ikäinen tytär, joka innostuttuaan jostain soittaa monta kertaa päivässä useamman päivän ajan. Onneksi tämä on kausittaista. Mutta rakastan tytärtäni ja meillä on hyvät välit, mutta silti minua välillä rasittaa hänen puhelunsa ja pyyntönsä etsiä netistä milloin mitäkin: ootko kotona, ootko koneella, mä oon täällä ja mulla olisi tämmönen juttu, voitko kattoo netistä ......

Siskoni on toinen hösselö, joka saattaa soitella rasittavuuteen asti.

Onneksi minua on vain yksi ja minulla on vain yksi puhelin.

Ja innokkaan soittajat ovat ystäviäni / rakkaitani, kestän ne soitot.

AP.lla on kolme lasta, joiden puhelimet soi vuoron perään. Ja soittajana on ihminen, josta ei erityisemmin pidä.

Viesti lasten isälle ei mene perille.

Sinun pitäisi nyt perustella lapsillesi, miksi joka hetki ei ole hyvä käydä pitkiä puheluita isän kanssa.

Sinun pitää perustella, että kyse ei ole siitä, että nimenomaan isä soittaa, vaan siitä, että ajankohta on väärä. Lisäksi isä soittaa joka pv, ja monta kertaa päivässä. Ja lapset tapaa isäänsä viikottain.

Yritä vetää henkeä, rauhoittua, miettiä valmiiksi puhe, jossa kerrot edelleen, ettet halua rajoittaa tai estää heidän suhdettaan isäänsä, mutta rajansa kaikella.

Kysy, miltä tuntuisi jos sinä olisit joka hetki samalla tavalla puhelimessa eivätkä lapset voisi kertoa sinulle mitään arjen asioita, ette voisi keskustella mistään ettekä edes ruokaililla rauhalla, kun sinä olet puhelimessa koko ajan. Demostroi yksi sellainen päivä, jossa muka joku soittaa ja olet koko ajan puhelimessa... Meillä on tämä tehonnut, tosin eri asiaan, mutta kuitenkin; lapsi näkee, millaista ja mitä se on, mistä hermostun.

Vierailija
5/12 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit pointin.

Lasten isä harrastaa tätä älytöntä soittelua kännipäissään. Kun tiedän sen niin minulla nousee savu korvista jo kun puhelin soi. Isä sönköttää minkä jaksaa..

Antaisin ilomielin lasten puhua niin paljon kuin jaksavat isänsä kanssa mutta kun tiedän, että nämä kaikki ovat enemmän tai vähemmän kännipuheluja.

Nousu- tai laskuhumalassa.

Puheluiden määrässä ei ole mitään tolkkua. Lapset esim. juuri kotiutuvat isänsä luota niin en ehdi hei sanoa kun jo puhelin soi.

Vierailija
6/12 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun isä on humalassa. Kai isän tapaamiset ovat valvottuja? ei kai isä humalassa tapaa lapsiaan?

Vierailija
7/12 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa noudettua lapset ja tuotua takaisin mutta kaikki aika sillä välin menee kaljahuuruissa.

Ajaa myös bemariaan promilleissa. Lapset kyydissä niin huuruissa.

Näin on ja siksi erosin.

Vierailija
8/12 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on vaikea uskoa.

Vierailija
9/12 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi estää isän kaljan kittaamista.

Miten voisin sen tehdä?

Vierailija
10/12 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapaamisoikeuksia.

Miksi niitä pitää jakaa automaattisesti?

Vierailija
11/12 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa saa silti ja tapaamisiinkaan se ei vaikuta.

Ap:lle - tuo on kuitenkin paljon parempi vaihtoehto kuin se, ettei isä soittelisi. Kännipuhelut eivät ole kivoja, mutta parempia kuitenkin kuin ei mitään.

Ajattele näin: nyt lapsesi ainakin tietävät, että ovat isälle tärkeitä. Anna soitella ja anna lasten puhua jos kerran haluavat. Parempi sellainkin suhde isään kuin ei suhdetta laisinkaan. Jos siis lapsia ajattelee. Lasten kehitys kyllä kestää kännipuhelut´eikä niistä aiheudu vahinkoa lapselle, mutta lapsen kehitys ja itsetunto eivät välttämättä kestä sitä, ettei se isä soittele ollenkaan.

Niele ärsytyksesi, jos kerran lapset haluavat isänsä kanssa puhua.

t. lapsensa unohtaneen alkoholistin ex

Vierailija
12/12 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poliisille saa soittaa epäilyttävästi ajavista autoista, onha niitä mainoksiakin että pitää ilmoittaa tai estää juopuneen rattiin astuminen.

Oli ex tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi