avautumista työkaverista
Pakko purkaa tänne! Mulla on naispuolinen, hiukan itseäni vanhempi (hiukan vajaa 40 v) työkaveri - olen itsekin nainen. Molemmat olemme perheellisiä, suht pienet lapset ja miehemme käyvät reissutyössä toisella paikkakunnalla. Yhteistä löytyy siis paljon, mutta emme ole tekemisissä muuten, kuin töissä.
Hän on ikäisekseen nuoren näköinen, hoikka, kaunis, iloinen, ystävällinen. Ei koskaan sano pahasti kellekään, ottaa kaikki asiat hymyillen ja "ei osaa sanoa ei". Touhottaa, hössöttää ja hihittää. Kihartaa kauniit hiuksensa joka aamu, meikkaa nätisti ja käyttää korkokenkiä ja pikku hamosia. On siis aivan ihana nainen! Ja mua ÄRSYTTÄÄÄÄÄ!
Olen itse ajatellut että hän ärsyttää mua, koska olen kateellinen. Mutta kun ei oikein ole syytä! Itsekin olen ihan hyvän näköinen ja miehiltä saan kyllä huomiota, ei siitä pitäisi olla kyse. En tosin pukeudu kuten hän, silti vaatteeni ovat naisellisia. Tyylini on kuitenkin yksinkertaisempi ja vähän rokimpi ja viihdyn siinä, en myöskään epäröi tulla töihin esim. juoksukamppeissa jos aion juosta kotimatkan. Meikkaan toki, mutta en tosiaankaan vedä mitään sotamaalausta huultenrajauksineen joka aamu. No joo, siis en mielestäni häviä hänelle ulkonäössä enkä oikein edes koe mitään kilpailuasetelmaa.
Ehkä mua häiritsee se että hän, älykäs pärjäävä nainan (henen asemassaan on pakko olla) heittäytyy etenkin miesseurassa aivan typeräksi hihittäväki kanaksi, joka ei selviä mistään itse. Vaikka hän olisi juuri selittänyt, että hänellä on aivan kamala päivä ja tekisi mieli vaan painaua nukkumaan, niin jos joku mies astuu huoneeseen niin johan alkaa hihitys ja punahuulilla hymyily ja keikistely!!
No, tää oli ajatuksenvirtaa mutta hitto että nyppii välillä! Huomenna taas sitä showta katsomaan....
Kommentit (22)
mutta minusta tuntuu pahalle että täällä ap.t sanovat että tämähän on vain av. ei täältä mitään tukea saa kun ainakin minä kirjoitan vastauksiani aivan tosissani. Eli vaikka olenkin aivan anonyymi, niin aina jos kirjoitan tänne niin pyrin olemaan sellainen kuin olisin kasvotustenkin. Enkä halua lytätä ketään. Samasta syystä harmittaa ne jotka kirjoittavat vain provoillakseen. En ainakaan minä normaalielämässäkään puhu toisille vain puuta heinää ärsyttääkseni muita tai piristääkseni itseäni, en myöskään täällä.
Tähän ap.n aiheeseen en olekaan :) vielä kommentoinut mutta minun työpaikallani on sellainen ikävä ja valittava henkilö johon eräs tosi mukava ja rehti mies on ihastunut. Ja minua korpeaa se, että eikö tämä mies huomaa tämän naisen kaunaisuutta ja itsetehostusta. Itse en edes kehtaisi olla sellainen valittaja mutta eipä se valittaminen ja aina oikeassa oleminen ole ainakaan vähentänyt tämän naisen viehätysvoimaaa miehen silmissä. Jos minä alkaisin samanlaiseksi, sitä ei taatusti katsottaisi hyvällä. Miksi joillekin sallitaan huono käytös mutta toisille ei?
on myös tällainen aivan ihastuttava nainen, joka jaksaa laittaa itseään ja kyllä, olen kateellinen - no siitä että hän jaksaa laittaa itseään ja kylläpä hänellä irommat sääretkin on!
Ja olen sanonutkin hänelle, että hitto kun kehtaat olla noin hyvännäköinen, neljän lapsen äiti ja minua monta vuotta vanhempi!
Hän on myös ihan "kikattava kana" etenkin miesseurassa ja siitäpä heitämmekin hänelle ihan hyvässä hengessä herjaa ja hän tietää sen itsekin. Ei hän siitä vähemmän älykkääksi muutu eivätkä taitonsa mihinkään katoa! Meitä on erilaisia ja se on upeaa. Kaikenlaiset naiset ovat ihania! Itsekään en vastaavalla tavalla käyttäytyisi mutta hänelle se sopii. Eivätkä KAIKKI miehet ole hänestä myytyjä, suurin osa kyllä toki;)
Eli ihan hyvä että purat ärsytystäsi täällä, mutta en minäkään ihan osta sitä, että ärsyyntymisesi johtuu siitä että "sinua harmittaa kun hän ei saa ansaitsemaansa arvostusta!" En ihan usko tosiaan että olet niin JALO. Itse en ainakaan ole!
Koita jotenkin unohtaa nyt tuo ajattelutapa, nimittäin ärsyyntyminen alkaa paistaa läpi ennemmin tai myöhemmin. Jos oikeasti pidät häntä mukavana ja kivana, ei sinun pitäisi ärsyyntyä tuosta piirteestä vaan ajattelisin että silloin se olisi sinusta vain hauska ja herttainen piirre.
Et siis ehkä suoraan kateellinen, mutta ehkä kuitenkin sinua harmittaa että joku on ihana nainen eri tavalla kuin sinusta pitäisi!