Suosittele hienoa ravintolaa Helsingin keskustassa.
Olisi kiva että ruokalistalla olisi ns tavallisia ruokia eikä vain etanoita yms :) Mutta että ravintola olisi kuitenkin hieno joka sopisi hääpäivään :)
Kommentit (16)
Ehdottomasti valitsisin tämän. Venäläinen ravintola, ihana tunnelma, hyvä palvelu ja todella hyvät ruoat!
Vasta tänne muuttaneena olen ihastunut mieheni kanssa kovasti Kappeliin sekä ihanan sijainnin esplanadinpuistossa että romanttisen tunnelman takia.
Ravintola Nokka Katajanokalla, tunnelmallinen, mieletön ruoka ja palvelu. Ollaan oltu itsekin hääpäiväillallisella siellä.
Rennommista Sasso, Farouge,
Olohuonemainen Kynsilaukka
Itse olen syönyt siellä tosi hyvää ruokaa monta kertaa.
Suosittelen Saslikissa Iivanan miekkaa.
Tunnelmaltaan nämä kaksi ovat vähän erilaisia. Bellevue on jotenkin rauhallisempi. Saslikissa suurin osa ihmisistä on samassa salissa (tosin pyydettäessä voi varmaan saada rauhallisemman kabinetin) ja illan aikana paikalla käy joku venäläistä musiikkia soittava tai laulava henkilö.
mutta Kynsilaukan ruoka on aika ABC tasoa, saahan sillä mahansa täyteen, muttei voi puhua mistään nautinnosta.
Eli siis ei ns. fine diningia? Se pudottaa silloin listalta esim. jo mainitun Postresin, samoin mielestäni hienot Olon, Carman, Demon ja Magne Sudin.
Myös Strindberg kiva ikkunapöydässä:-)
siis se siellä oleva hotellin ravintola 1krs.
Huvilakadulla on ihanan tunnelmallinen. Siellä on vain reilu 20 asiakaspaikkaa. Sopii hyvin hääpäivän viettoon.
tosi hyvää mutkatonta ruokaa, pieni viihtyisä ja kodikas ravintola.
On tosi hyvä ruoka, hinta ei ole niin paha kuin monissa aiemmin mainituissa. Ja ihan on viihtyisäkin.
Hyvää ruokaa, hyvä palvelu olematta liiian fiini, tai p..tärkeä. tykkäsin.