Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, katsotko naispuolisia työkavereitasi "sillä silmällä"?

Vierailija
03.10.2009 |

Kuvitteletko tekeväsi muutakon kuin töitä mukavan näköisen naisen kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kaikkia kiinnostavia naisia sillä silmällä. Myös niitä joita ei "saisi" kuten serkkutyttöjä, mutta lain mukaanhan serkun kanssa saa mennä naimisiinkin. Ei väliä, onko työkaveri tai mikä, välillä unohtaa työkaverinaisten kanssa mistä oli puhe kun katselee tissejä, sääriä tai peppua...

Vierailija
2/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Työkavereinani on 25-60-vuotiaita naisia, ja olen tarkkaan miettinyt, kenen kanssa haluaisin seksiä ja kenen kanssa en. Useimpien kanssa haluaisin, kun ovat kivoja ja hyvännäköisiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereina vähän yli 20 v:stä yli 60v. Ei kiinnosta kukaan sen enempää. Mitään vaatteita, meikkejä tms en huomaa ollenkaan. enpä oo kiinnittäny erityistä huomioita kenenkään tisseihin tai peppuun. On sielä ihan hyvännäköisiäkin ja muutama tosi mukavakin, mutta ei kyllä kukaan mitenkään sytytä. Johtuisko siitä, että kotona on niin ihana ja huippusexy vaimo ja loistava ja aktiivinen seksielämä?

Vierailija
4/7 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..melko usein naispuolisia työkavereita. He istuivat ihan vastapäätä. Minulla oli usein pieni peili jalkojeni välissä tuolilla. Sopiva sihti ja hyvin näki naisten helmojen alle. Aika usein kuvittelin, miltä mahtaisi tuntua saada pikkuisen sormella sieltä jalkojen välistä rapsuttaa... Tissit olivat kyllä aika usein näytillä. Etenkin, kun he nousivat seisomaan ja kumartuivat pöydän yli kyselemään jotakin...

Vierailija
5/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai ajatukset karkaa usein siihen mitä fantasioissani voisin naispuolisten työkavereiden kanssa tehdä. En koskaan osaa ajatella millaista olisi sekstailla jonkun julkkis naisen kanssa vaan kyllä ne aina on jotain tuttuja joista tulee fantasioitua mutta siihen se on jäänyt koska ei perheellisen miehen todellakaan kannata sekoittaa elämäänsä mutta kyllä ajatus sentään saa lentää aika villistikkin ;)

M 37

Vierailija
6/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kelpaisivat, toiset ei - siinäpä niiden erot.

M40

Vierailija
7/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähes puolet on naisia ja kaikkia olen fantasioissani pannut tai sitten joutunut heidän puoliväkisin otetuksi. Jospa tietäisivät kuinka moneen kertaan heidät olen mielessäni "häpäissyt", niin likaiseksi tuntisivat olonsa. Tämän lähes kymmenen vuoden aikana olen tutkaillut jokaisen naisen kaikki muodot läpikotaisin ja jopa iäkkäimmät (hieman alle 60v) ovat saaneet osansa minusta (n.40v). Tuntuu että aika hoitaa nekin asiat mitkä alussa eivät jossain naisessa viehättäneet ja nytkin nämä persoonalliset rouvat ovat oikein seksyjä. Ajatukset karkaavat useammankin kerran päivässä näille "luvattomille" teille ja aina joskus on käytävä vessassa "helpottamassa" oloani, että taas pystyy keskittymään töihin. Oi, jospa joskus pääsis toteuttamaan edes jonkin fantasioistani, mutta taidan jäädä ikuiseksi runkkariksi ;) Noh, onneksi kotona saa aina pari kertaa kuussa sitä avioseksiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan