Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La kesäkuun alussa. Uskallanko talvella luistelemaan?

Vierailija
03.10.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos kaadut ja vauvalle tapahtuu jotain? Voitko ikinä antaa sitä itsellesi anteeksi? Luistelu nyt ei kuitenkaan kuulu niihin juttuihin, mitä olisi "ihan pakko" harrastaa :)

Onnea odotukseen!

Vierailija
2/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun la oli helmikuun lopulla ja olin luistelemassa vielä tammikuun lopulla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos kaadut ja vauvalle tapahtuu jotain? Voitko ikinä antaa sitä itsellesi anteeksi? Luistelu nyt ei kuitenkaan kuulu niihin juttuihin, mitä olisi "ihan pakko" harrastaa :) Onnea odotukseen!

Eikö juostessa ja kävellessä voi todella herkästi kaatuakin. Jos vauvalle tapahtuisi jotakin? Kun liikuntaa oliis kuitenkin ihan hyvä harrastaa ihan loppuun asti.

Jos et ap ole ihan tasapainoton tumpelo, voit tietenkin luistella - sillä edellytyksellä, että hyväksyt riskit suunnilleen samalle tasolle kuin että että voit kotona kompastua rappusissa ja saada keskenmenon sen vuoksi. Tai no, ei kai raskaana ole "ihan pakko" edes kävellä rappusia.

Vierailija
4/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena ekan kerran 15 vuoteen ja vauva syntyi kesäkuun alussa... ja todella kävellenkin voi kaatua, itse vedin pihalla kunnon lipat, onneks ei vauvalle käyny mitään, hyvässä suojassahan se siellä mahassa on.

Vierailija
5/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa himppasen verran enemmän kuin luistelua. Eli osaa paremmin, tuskin kaatuu niin helposti. Ellei tietty ap ole sitten vaikka Kiira Korpi :) Eikä sitä juoksuakaan kai kovin pitkälle suositella harrastettavaksi. Riskejä tietty on ihan normi elämässäkin. Ja tuo suositus luistelun välttämisestä tuli kätilöäidiltäni.

Ja minun ainakin oli "ihan pakko" kävellä poratita molemmissa raskauksissa, kun koti sattui olemaan kahdesa kerrassa ja makuuhuoneet ja suihku yläkerrassa.

Terveisin se, joka ei luistellut raskausaikana, mutta harrasti kyllä muuta liikuntaa, mm. bodycombatia

Vierailija
6/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin lukihäiriöinen numero mikähänsenytoli :)

Vierailija
7/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi jäähallien yleisöluistelut ovat meilläpäin ainakin niin täynää että todennäköisyys sille, että joku törmää on iso, joten en ison mahan kanssa enää uskaltais

Vierailija
8/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovat lapset syntyneet helmikuussa, huhtikuussa ja toukokuussa ja joka raskaudessa olen luistellut koko talven, siis vielä viikkoa-paria ennen synnytystä.

Mutta tietenkin olen ottanut luistelun varman päälle, eli mitään hyppyjä en ole yrittänytkään tehdä, vaan ihan perusluistelua ja yksinkertaisia ja helppoja kuvioita.

Meidän lasten taitoluisteluvalmentaja muuten valmensi jäällä ihan äitiysloman alkuun saakka, siis useita tunteja päivässä jäällä. Ihan on terve ipana hänelläkin ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän