Testaatteko te siivoojianne?
Mun kaveri halusi olla varma onko siivooja rehellinen, ja piilotti maton alle 20 e setelin. Siivooja löysi sen sieltä ja antoi kaverilleni ja sanoi ettei tule enää. Taisi loukkaantua kun hänen rehellisyyttään epäiltiin.
Oletteko te tehneet jotain testejä, piilottanut rahaa jonnekin tai murusia että näette siivoaako nekin pois?
Kommentit (10)
Ensinnäkään maton alta ei siivota, jollei asiakas nyt sitten halua mattoja ulkoilutettavan, eikä kaikki halua. Matot kun ei kestä tamppaamista ja kunnon imurilla tulee pölyttömämpää.
Älä palkkaa siivoojaa tolla asenteella vaan luuttua itse murjusi. Ei siivoojat ole yhtään sen epärehellisempiä kuin muutkaan ihmiset. Mitä, jos sun pomosi vaatisi päivän päätteeksi avaamaan laukkusi ja tarkastaisi, ettet pölli työpaikaltasi vessapaperia tai kyniä?
Taidan olla niin tyhmä, etten koskaan pitäisi tollasta testinä. Antaisin rahan ja olisin iloinen, että olen niin rehellinen siivooja. Vainoharhaisia kummallakin puolella: sekä siivoojan palkannut että se siivooja.
joillekin tutuille. Aina silloin tällöin löytyy kolikoita sieltä täältä, mutta uskon niiden olevan harhateille joutuneita yksilöitä. Tuskin kukaan testaa mua 10 tai 50 centin kolikoilla :)
Teen näitä muutenkin vain tavasta, en työkseni.
työnantajani oli laittanut sinne tänne testejä. Havuja tyynyjen alle, rahaa kenkätelineen alle ja sen semmoista. Oli muutakin kummallista siinä taloudessa, niin lähdin sitten kahden päivän päästä pois. Huh.
mutta testaajat miettikääs sitä mitä siivooja on voinut tehdä sun hammasharjallas???
sohvan alta 50 euron setelin, jostain kumman syystä kurkkasin sohvan alle ennen kuin työnsin imurin sinne, muute olisi seteli kyllä joutunut imuriin. Ei tullut mieleenkään ottaa sitä itselleni. Samalla kerralla rikkoutui taidelasia ja jätin sitten pöydälle sen setelin ja rikkoutuneen esineen.
sohvan alta 50 euron setelin, jostain kumman syystä kurkkasin sohvan alle ennen kuin työnsin imurin sinne, muute olisi seteli kyllä joutunut imuriin. Ei tullut mieleenkään ottaa sitä itselleni. Samalla kerralla rikkoutui taidelasia ja jätin sitten pöydälle sen setelin ja rikkoutuneen esineen.
kävisi siivooja, niin laittaisin weppikamera tarkkailun.
Eräs vaan kerran kehui kuinka tutkivat asukkaiden laatikoita ja tavaroita.
aika typerältä touhulta kuulostaa. Siivotkaa itse, jos ette luota.