Kirpparit täynnä TEMU tavaraa
3€ paita menee ekassa pesussa rikki ja sen jälkeen temuttaja vie sen kirpparille ja pyytää siitä 10€. Käyttäkää järkeänne.
Kommentit (39)
Kyllä temusta hyvää tavaraa saa, ei muuta kun tilausta vain sisään. Itse olen tilannut sieltä kaikki, samoiten työkavereille kun halusivat, lapsille ja vienyt tavaraa myös kilpparille ja myynyt netissä, että saa uutta.
No sitten on. Jokainen vapaaehtoisesti ostaa .
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyllä niitä on pakko ostaa.
Pakko ostaa. Pakko ostaa. Pakko ostaa...Osta osta osta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pakottava tarve ostaa. Heti kun saan taas rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shoppaile kuin miljardööri.
Ilmaine älykello jos lataat temun. Voiko se ola tota. Kylä voi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tavarat hukkuvat jätteen keskelle.
Kaikki kirpparitavarat eivät ole Temusta, mutta tämä on selvä trendi, kunnes tulee joku muu ostopaikka.
Ei kaikilla vaan ole paljon järkeä mitä käyttää.
Kirpparit on muutenkin täynnä kaikkea halparoskaa nykyisin. Halparoskaa ja Irmelitädin jäämistöä suoraan kasarilta. Onneksi sieltä ei ole pakko ostaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
No ostaako joku reikäisen paidan kympillä?
Aina näitä on, joitten mielestä tuotteen arvo on jotain hullua. Joskus oli Ticket To Heavenin toppahaalarit suurta huutoa, ja joku myi ihan riekaleista haalaria 60 Eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ostaako joku reikäisen paidan kympillä?
Aina näitä on, joitten mielestä tuotteen arvo on jotain hullua. Joskus oli Ticket To Heavenin toppahaalarit suurta huutoa, ja joku myi ihan riekaleista haalaria 60 Eurolla.
Tämä oli kyllä villiä aikaa. Ihan järkyttäviä riepuja törkeään hintaan ja yleensä vielä pesemättä. Tosin mielestäni tuolloin kirpparihomma lähti ihan lapasesta. Tuotteiden laatu laski ja hinnat nousi ja sitä aikaa eletään edelleen.
Temu-tilaajat saatettava rikosoikeudelliseen vastuuseen!
hieno bisnes, vienpä tästä tätä kiinalaista euron paskaa myyntiin satasen hinnalla kirpparille.
Mä ostan kirppareilta ihan muuta kuin vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Temu-tilaajat saatettava rikosoikeudelliseen vastuuseen!
Mikä oli rikos? Kerrotko lainkohdan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä temusta hyvää tavaraa saa, ei muuta kun tilausta vain sisään. Itse olen tilannut sieltä kaikki, samoiten työkavereille kun halusivat, lapsille ja vienyt tavaraa myös kilpparille ja myynyt netissä, että saa uutta.
Juntille paskaa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ostatko dildoja?
Viime su ulkokirpparilla nuori nainen myi silkkaa Temu-rojua. Tietysti kalliimmalla kuin oli ostanut. Karmean näköistä krääsää - hinnat kuitenkin sellaiset, että lapset ja nuoret niitä ostivat. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostatko dildoja?
En, vaan taidetta, vintage-, antiikki- ja kuriositeettiesineitä ja muita keräilyesineitä.
Totta. Järkeä saa käyttää. Pitäisikö vaatekankaille ja kengille olla myrkkytestit, lippis myös.