Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saa liinavaatteista yhtä ihania kuin hotellin lakanat?

Vierailija
03.10.2009 |

Voiko sellaista tulosta mitenkään kotikonstein saada aikaan? Laitetaanko niihin tärkkiä? Mistä sitä tärkkiä saa. Pääseekö ihan silittämällä vain samaan lopputulokseen? Vai pitääkö olla mankeli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan suuri valtiollinen salaisuus.

Olen itsekin joskus miettinyt, että miten saisi omista lakanoista näin ihania.

Mnakeli meillä on mutta kai niihin pitää jotakin muutakin laittaa?

Vierailija
2/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nykyään varmaan pääosin maahanmuuttajia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mankelointi erittäin laadukkaalle kankaalle. (Pakko olla laadukas, eli tiheä, koska kestävät hyvin)

Vierailija
4/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä niistä saa sellaiset kovat liukkaat, minä en voi sietää. Minusta on ihana nukkua vanhoissa lähes rikkinäisissä, pehmeissä tuulen raikkaissa palttinalakanoissa.

Vierailija
5/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan olen varma, että yksi syy on hyvälaatuiset lakanat. Eli paksua materiaalia, kampapuuvillaa, jotta ei nyppyynny jne.

Pesukin varmaan vaikuttaa, mutten usko, että huonolaatuisesta lakanasta saa mitenkään tuollaista.

Meillä on jotain mummon vanhoja lakanoita, jotka ovat hyvää materiaalia ja ovat melkein yhtä ihania kuin hotellin, vaikka pesen samoin kuin muutkin lakanat ilman huuhteluainetta enkä mankeloi tms. Uudet tavalliset kaupan lakanat, tai vähän paremmatkin, eivät tule yhtä ihanan tuntuisiksi.

Vierailija
6/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Hemtexissä on ihan "hotellsatin" nimisiä lakanoita mitkä muistuttaa paljon hotellien lakanoita. Ja mankelointi tietty päälle.

Vierailija
7/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivatetaan narulla tai vaihtoehtoisesti rumpuun ja kosteahkona mankelointi sekä todella tiukka pinkkaus. Olen ollut hotellin kokkina ja päässyt näkemään miten nuo lakanat käsitellään :)

Vierailija
8/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hiostavaa polyesterisatiinia. Minä en jaksa silitellä enkä mankeloida, mutta silti tuo satiinikangas tuntuu ihanammalta kuin tavallinen puuvilla. Kudos on tiheämpää eikä kangas pölisekään niin paljon.

Hemtexistä ostin satiinilakanat, nyt siellä on muuten (tai ainakin eilen oli) kaikki tuotteet -30 %. Satiinialuslakana, tuplaleveä oli 34,90 € ja pussilakana+tyynyliina myös 34,90. Näistä hinnoista siis vielä tuo alennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän