Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimisiko teidän parisuhteenne ilman seksiä?

Vierailija
03.10.2009 |

a) Jos jompaa kumpaa osapuolta ei enää seksi kiinnostaisi?

b) Jos seksiä ei voisi esim. sairauden tai riskiraskauden takia harrastaa pitkähkönä määräaikana tai sitten enää ikinä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) ei toimi. Ei ole olemassa seksitöntä parisuhdetta. Se olisi enää ystävyyttä jos sitäkään eikä kukaan jaksa hyvääkään ystävää kokoaikaa katsella.

B) Parisuhde heikkenee. Meillä raskaudet (4 kpl) on aina vähentäneet seksiä huomattavasti ja pinna siinä kiristyy molemmilta osapuolilta. "ei ikinä" vahva veikkaus on että parisuhde päättyisi jossakin vaiheessa TAI seksi pitäisi ulkoistaa, joka todennäköisesti myös johtaisi eroon jossakin vaiheessa.

Vierailija
2/28 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, ei sitten millään.

Vierailija
4/28 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Rakastan puolisoani yli kaiken. Jos jompaakumpaa ei seksi enää kiinnostaisi, niin jotain olisi pahasti vialla. Syy pyrittäisiin löytämään ja hakemaan apua.

b) Raskauden aikana näin olikin. Onneksi miehellä on toimivat kädet! Itselläni oli huomattavasti vaikeampaa...mutta kyllä syntymättömän lapsen elämä ajoi tietysti kirkkaasti seksin ohi. Jos ei voisi enää ikinä harrastaa seksiä...se olisikin vaikea paikka. En osaa kuvitella ko. tilannetta...

Vierailija
5/28 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on pahasti vialla, niin miten se voi toimia? Ja mites sullako ei ole sit toimivia käsiä? :-)

Vierailija
6/28 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on loppu sitten, en ainakaan jaksa rakastaa jos ei seksiä tule. Nyt on menny aika heikoille ja kyllä olen alkanut katselemaan muita.

Raskauden aikana miestä ei haluttanut yhtään, mutta sen annoin anteeksi, sillä siinä lienee jotain alkukantaista. Sillon kyllä otin suihin oikein urakalla ja monesti sain ihanat spermasuihkut mahalle... Jos mieheni halvaantuisi tai muuta ja se estäisi seksin niin en jättäisi miestäni enkä pettaisi. Silloin varmaan pitäisin omaa kivaa miehen katsellessa..

Vierailija
7/28 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asi on niin että, normaalissa parisuhteessa ei avioliitto toimisi ILMAN SEKSIÄ, se on varmaa. Vaimoni on kova pihi pillustaan niinpä se on saanut minut käymään vieraissa. Omaa tyhmyyttään. Olen kyllä keskustellut satoja kertoja että miten tämä hoidettaisiin mutta kun ei saa mitään vastausta niin ei tässä muuta ole tehtävissä, kuin nussia vierasta, käteeenkään en rupea vetelemään. Kun ei ole mitään järkevää syytä!

Vierailija
8/28 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisessa parisuhteessa, jossa molemmat ovat vain sen takia, että parisuhde nyt pitää olla.

Sitten on asia toinen, jos puolisot ovat myös sielunkumppaneita. Ei sellaista suhdetta voi mitenkään verrata tavalliseen parisuhteeseen! Ja silloin suhde toimii vaikka mikä olisi.

Vierailija
9/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ei toimi

b) totta kai tilanteen mukaan, turha kysymys

Vierailija
10/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautta myötä- ja vastamäissä, mutta näin ei sitten tapahdukaan?

Kertoo paljon tästä ajastamme: oma halu ja tyydytys tärkeintä.

Vierailija
11/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikös siinä papin edessä myöskin luvauduta toisilleen aviopuolisoiksi, nimenomaan mieheksi ja naiseksi?

entä eikös se silloin tarkoita myös sitä että luvataan haluta rakastaa toisiamme ja osoittaa se kaikella mahdollisella tavalla, ja seksi nyt sitten on yksi tapa niistä ja kuuluu olennaisesti juurikin vain ja ainoastaan avioliittoon. ja nimenomaan niin että se seksi siihen kuuluu.

vai mikä liitto se sellainen on jossa ei seksiä harrasteta kuin lapsen siittämiseksi jos silloinkaan? ei se mikään parisuhde ainakaan ole, muuten vaan yhtiökumppaneita ja kavereita ollaan kai.

Papin edessä luvataan uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastamäissä, mutta näin ei sitten tapahdukaan? Kertoo paljon tästä ajastamme: oma halu ja tyydytys tärkeintä.

Vierailija
12/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nimenomaan parisuhteessa ei se oma halu pitäisikään olla aina kaikkein tärkeintä vaan pyyteetön halu myös tyydyttää rakas puolisonsa. sehän se on rakkautta.

pelkkään omaan napaansa tuijottaminen ja omien halujensa ainainen korostaminen on mielestäni pelkästään itserakkautta.

oma halu ja tyydytys tärkeintä.

Vierailija
13/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun velvollisuuteni tuota sängyssä makaavaa lahnaa kohtaan on tyydyttää hänen halunsa olla ilman seksiä. Jee!

Mä en luvannut haluta rakastaa pelkissä vastoinkäymisissä. Mulle kuuluu seksin myötäkäyminen siinä kuin tuolle tuo pihtaamisen myötäkäyminen.

Ja juu! On keskusteltu, oikein asiantuntijan avulla. Jos muija ei halua, se ei halua. En mä sitä sen päähän saa, jos mikään huomiointi ei riitä. Tiskaaminen ei tunnu lisäävän seksiä. Ehei. Turha puhua paskaa mistään rakkaudesta. Kyllä se kuolee jos seksi loppuu. Ja tuo tuolla makaava on myös pettänyt lupauksen. Olisi tietenkin jaloa tyytyä kohtaloonsa, mutta enpä tyydy. Noin. Saat haukkua vaikka miksi, sulla on siihen kaiketi varaa.

Vierailija
14/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun velvollisuuteni tuota sängyssä makaavaa lahnaa kohtaan on tyydyttää hänen halunsa olla ilman seksiä. Jee!

Mä en luvannut haluta rakastaa pelkissä vastoinkäymisissä. Mulle kuuluu seksin myötäkäyminen siinä kuin tuolle tuo pihtaamisen myötäkäyminen.

Ja juu! On keskusteltu, oikein asiantuntijan avulla. Jos muija ei halua, se ei halua. En mä sitä sen päähän saa, jos mikään huomiointi ei riitä. Tiskaaminen ei tunnu lisäävän seksiä. Ehei. Turha puhua paskaa mistään rakkaudesta. Kyllä se kuolee jos seksi loppuu. Ja tuo tuolla makaava on myös pettänyt lupauksen. Olisi tietenkin jaloa tyytyä kohtaloonsa, mutta enpä tyydy. Noin. Saat haukkua vaikka miksi, sulla on siihen kaiketi varaa.

täytyy sanoa kyllä, etten yhtään ihmettele miksi et "saa" !

Vierailija
15/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut lähes seksitöntä tämä elo vikat 5v.

Mies ei pahemmin halua, minä kyllä.

Tälläkin hetkellä kärvistelen hirveissä himoissa alapää märkänä,tietty 2-vkon ajanjakso kuukaudessa on ihan kidutusta ja kitumista.

Periaatteessa elämä sujuu ja etenee, mutta onhan tämä henkisestikin jo tod raskasta ja vaikeaa, olen tod itkuherkkä ja yöt menee välillä valvoessa, miksi en kelpaa.

Naiseus ja seksuaalinen itsetunto on aikalailla miinuksen puolella, on paha olla.

Erota en toisaalta halua, mies on erittäin hyvä isä 8v ja pian 7v lapsillemme, asuntolainakin on tullut hankittua ennen tätä ongelmaa.

Toisaalta en suurin surminkaan haluaisi vielä tässä iässä (33v) kuivettua kuin korppu ja kärsiä näin. Myönnän, on helvetin paha olla.

Vierailija
16/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa kyllä, etten yhtään ihmettele miksi et "saa" !

Kyllä mä saan ihan tarpeeksi. Olisin vain halunnut yhteisen seksielämän vaimoni kanssa, jota sentään rakastin ja vieläkin pidän häntä muutoin kelpoisana.

Mutta kaipa minulla on oikeus olla pettynyt ja vihainen ja myös kertoa se? Sinä kaiketi olet niitä, joiden mielestä mikä tahansa tunteen osoittaminen on jotenkin turhaa. Ja sitä myöten olet siis kyyninen paskiainen.

Vierailija
17/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tulossa esikoinen helmikuussa ja kumpikaan ei nauti seksistä raskauden aikana.. kerran kuussa olemme nyt harrastaneet ja paikkani on niin turvonneet että miehenikin on sanonu et tuntuu oudolta suoraan sanottuna ja pelkää satuttavansa myös lasta jotenkin, mutta onko aina pakko olla seksiä?

Kyllä se mie hoitelen mieheni mielellään joka toinen päivä suullani ja käsilläni :)

Ettei toki meidän seksielämä niin ole hiipunut ja uskon että jälkitarkastuksen jälkeen tulee olemaan taas seksiä ihan monta kertaa viikossakin.

Vierailija
18/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut lähes seksitöntä tämä elo vikat 5v.

Mies ei pahemmin halua, minä kyllä.

Tälläkin hetkellä kärvistelen hirveissä himoissa alapää märkänä,tietty 2-vkon ajanjakso kuukaudessa on ihan kidutusta ja kitumista.

Mitenkä osoitat miehellsei että haluat seksiä? Tiedän liian monta pariskuntaa missä molemmat osapuolet mussuttaa että kun se toinen ei halua ja itse saa olla kokoajan puutteessa. Kaikki tämä vain siksi että molemmat haluavat toisen olevan aloitteellinen.

Vierailija
19/28 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nimenomaan parisuhteessa ei se oma halu pitäisikään olla aina kaikkein tärkeintä vaan pyyteetön halu myös tyydyttää rakas puolisonsa. sehän se on rakkautta.

niin se, että ei meidän seksielämä nyt niin pielessä olekaan kuin mä olen kuvitellut. Seksiä on turhan harvoin, siis minun mielestäni, ja on tuo mieskin sitä sanonut, mutta toisaalta molemmat tiedetään miksi - ja ennen kaikkea molemmat on hyväksytty se, että tämä on nyt tilanne, joka menee aikanaan ohi, enkä tästä kärsi vain minä, vaan myös tuo toinen.

Meillä on alusta asti seksielämässä kumpikin ajatelleet enemmän toista kuin itseään: mitä tuo toinen haluaa, mistä hän nauttii, mitä hän ei ehdottomasti halua, mikä suorastaan ällöttää häntä. Kumpikaan ei ole koskaan vaatinut mitään sellaista, jota toinen ei tahdo, vaikka itse siitä nauttisikin kovasti. Minäkin tykkäisin kovasti suorastaan väkivaltaisistakin roolileikeistä, mutta mieheni ei niistä perusta - joten niitä ei ole. Munkaan ei ole pakko tehdä miehelleni mitään, mitä en halua, vaikka hän sitä kuinka tahtoisikin, ja onhan meillä myös kasapäin niitä harrasteita, joista kumpikin nautimme. Ei ole parisuhde kaatunut, vaikka "minun sitä ja tätä toivettani ei tässä suhteessa täytetä" - kuten monesti ainakin tämän palstan perusteella tuntuu olevan.

Vierailija
20/28 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäisin kovasti suorastaan väkivaltaisistakin roolileikeistä, mutta mieheni ei niistä perusta - joten niitä ei ole.

Kai olette niitä kuitenkin kokeilleet, koska miehesihän ei voi tietää ettei tykkää ennenkuin kokeilee.

Mikään ei ole niin tyhmää kuin kategorisesti kieltäytyä jostakin kokeilematta. Miehet ei yleensä halua roolileikkejä, aikamonella naisella peppu seksi on sellainen mitä ei haluta edes yrittää - Ei voi tietää jos ei kokeile.

Yleensä kanattaa kokeilla muutaman kerran. Tuskimpa kovin moni hirvästi nautti ensimmäisestä seksi kerrastakaan mutta muutaman harjoitus kerran jälkeen sekin on alkanut sujua =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän