Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärileikattu mies

Vierailija
02.10.2009 |

Tuntuu lähes mahdottomalta tyydyttää ympärileikattua miestä käsin. Ei yksinkertaisesti luista, on tosi paljon vaikeampaa kuin esinahan kanssa. Vai olenko vaan jotenkin huono ko. hommassa...? Ärsyttää itseänikin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvää liukkaria, esim. ID Glide.

Vierailija
2/4 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sä vemputtaisit sitä? Koita nyt tihmeessä keksiä jotain muuta. Jos nainen vemputtaa mun lerssiä, niin mä kyllä totean, että ton mä voin tehdä itsekin, koita ny ihmeessä jotain muuta. Sylki on hyvä liukaste ja pimppimehu on parempi. Eli samalla voi ja kannattaa vähä räplätä itteensälevitellä sitä liukkaria. Paitsi jos sitä ei sitte enää muka voi imeskellä, joka on se asia muitä sun pitäis muutenkin tehdä. Että jos ei esim vauvan saamisen jälkeen voi naida, niin sitten suihinottoa. Rintojen väliinkin voi kokeilla, jos ei oo kovin pienet. Sitte on nää peppujutut, jos ne onnistuu että ei satu. Ne tosin sitte vaatii kyllä oikeesti sitä liukkaria. Ja vessassakäynnin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan miehestä. Kyllä itelläni ainakin lasti lentää ihan noinkin vaikka leikattu onkin.

Vierailija
4/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se erillainen vemputaa leikattu kalu.

Mutta mitens se itse akti-oletko tyytyväinen.

Itse olen leikattu enkä tule kovin herkästi, pari tuntia voi mennä ennen kun lentää, ja ylikin,mutta silloin lentääkin kaaressa.

Kai se on enemmän suhtautumisesta kiinni.

Tarkoitan että ei kaikita naisiltakaan tule aina.

Erektio ei ole mun ongelma.Vaan tuleminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi