Miten ihmeessä saan appiukolle ja anopille päähän, että käyn töissä?
Meillä lapset 8v ja 6v. Olen nyt viimeiset 3vuotta ollut taas työelämässä mukana, mutta anoppi ja appiukko eivät muista asiaa!
Aina tulee ihan yllätyksenä, kun kyselevät miehen lomia tms ja jos tultaisiin koko lomaksi heille, että hei mä olen työelämässä eikä mulla välttämättä ole samaan aikaan lomaa.
Edelleen tulee kommenttia, että kun oot kotona, niin ehdit sitä ja tätä.
Ihan skarppeja ihmisiä pitäisi olla ja suht useasti ollaan tekemisissäkin. Mitä tää voi olla? Ovatko sittenkään enää nin skarppeja kuin luullaan? Ikää 67v ja 64v anopilla ja apella.
Kommentit (12)
koskaan teen töitä kotona (kääntäjänä), he voivat tulla koska vaan pitkäksikin aikaa kyläilemään. Eivät ymmärrä, että ihan oikeasti teen töitä enkä ehdi passaamaan heitä.
Jos he haluaisi että mies tulisi keskenään lasten kanssa, siksi kysyvät vain hänen lomiaan.
Meille tunkee kylään koko miehen äidin suku - kahdeksan sisarusta ja lapset ja lapsenlapset.
Haluavat lomalle Helsinkiin... Huokealla.
täyttä ylläpitoa ja seuraneitinä oloa ja yllätys on aina melkoinen, että minä olen päivisin töissä.
ap
Mitä käännät?
terkuin toinen kääntäjä, jonka appivanhemmat onneksi ymmärtävät, että teen ihan oikeasti töitä kotona.
appivanhemmat on sitä mieltä, että perheen äidin ainoa paikka on kotona hellan ja nyrkin välissä ja joka kerta pitää vit****la siitä, että käykin töissä? Jos eivät ole dementikkoja, niin miten muuten selittää sen, että eivät muka muista sinun käyvän töissä? Vai ajattelevatko, että sinun työsi on jotain satunnaista puuhastelua, josta voi ottaa lomaa koska vaan? Ja mies tekee tärkeää työtä, jonka lomamahdollisuudet sanelevat koko perheen lomat?
appivanhemmat on sitä mieltä, että perheen äidin ainoa paikka on kotona hellan ja nyrkin välissä ja joka kerta pitää vit****la siitä, että käykin töissä? Jos eivät ole dementikkoja, niin miten muuten selittää sen, että eivät muka muista sinun käyvän töissä? Vai ajattelevatko, että sinun työsi on jotain satunnaista puuhastelua, josta voi ottaa lomaa koska vaan? Ja mies tekee tärkeää työtä, jonka lomamahdollisuudet sanelevat koko perheen lomat?
työelämässä ja saa parempaa palkkaa...
Itseasiassa ap on miestään korkeammassa asemassa
tai halua ymmärtää...
ja niistä kuultuaan appiukkoni sanoi minulle, että kun (siis huom. kun, ei jos) saan potkut, voin hakea jonnekin rakennustyömaalle laudanpainoksi. Ja suunnilleen samassa lauseessa hehkutti, kuinka hänen tyttärellään eli mieheni siskolla on sitten vaativa ja stressaava työ ja ISO palkka. Itse asiassa mä tuskin olen potkuja saamassa ja tienaan miltei kaksi kertaa sen, mitä kälyni..
Nuohan vois olla itsekin vielä työelämässä. Onko anoppisi itse ollut aina kotona? Tämä voisi selittää sen, etteivät kerta kaikkiaan tule ajatelleeksi, että pojan vaimo onkin töissä.
Tuollaisille apeille voisi ehdottaa töitä verkonpainona...
Anoppi ja appi on kutsumassa miestäsi ja lapsianne lomalle heille, ei sinua.