Jipii, mies lupasi Mulberryn, jos laihdun 5 kg!
... ja nyt on 5 kg pudotettu! Hitaasti, mutta varmasti. Tiedän, tiedän, teitä ei kiinnosta, mutta olen niin onnellinen enkä kehtaa töissä huudella. :D
Kommentit (27)
Sellainen keskikokoinen, ruskea, pehmeä, pussukkamallinen olisi kiva. Ehdotuksia? :)
olen niin pahoillani ja se on mun mielepide ja mulla on siihen oikeus...
niin suosittelen sulle "deitiksi" Anthony'a. Se on näpsäkkä, kun menee olalle. Ja nättikin vielä.
Itselläni on työkäyttöön klassinen Bayswater ja sitten pienempiin menoihin East West Bayswater.
Kerropa.
sun on tarttenu laihduttaa, että mies ostaa sulle jotain. Mulle myös tuo viesti kaiku sitä, että miehes ei oo ollu tyytyväinen vaimoonsa ulkonäön takia..
en ole sama, joka aiemmin kommentoi näin, mutta samaa mieltä! Pistäisin pihalle tuollaisen äijän... (ja ei, mulla ei ole ylipainoa, vaan päinvastoin. Siltikin tämä on mielipiteeni.)
Mun mielestä on säälittävää, että mies haluaa vaimonsa laihtumista niin kovasti, että lupaa jonkun palkkion. Häpeääkö sinua?
Ja vielä säälittävämpää, että vaimo ei kykene laihduttamaan ilman palkkiota.
MIEHELLÄ on päätäntävalta ostaa ja antaa se Mulberry. Itse olisin ostanut Mulberryn ihan itse kun itseäni huvittaisi. Laihduttelisin myös itse ja omaksi huvikseni. Bonusta tietenkin se että miestäkin uusi olemus miellyttää, mutta teen/tekisin sen nimenomaan oman hyvinvoinnin pohjalta.
Kerropa.
että miehen pitää antaa aina vaan mennä,ei saa pitää yhtään "tossun alla" eikä saa kytätä heidän menojaan, mutta on ok, että mies lahjoo naista muuttamaan itseään laihduttamalla, silikoneilla ja ties millä ja se on ok! Ja että joku nainen siihen vielä suostuu, laihduttakaa ynnä muuta omaksi iloksenna ja ostakaa ne palkintonne itse!
en muista numeroani...
ehdot ja päättää että koska saat ja mitä saat. 8-I
MIEHELLÄ on päätäntävalta ostaa ja antaa se Mulberry. Itse olisin ostanut Mulberryn ihan itse kun itseäni huvittaisi. Laihduttelisin myös itse ja omaksi huvikseni. Bonusta tietenkin se että miestäkin uusi olemus miellyttää, mutta teen/tekisin sen nimenomaan oman hyvinvoinnin pohjalta.
Mikset osta ihan itse silloin kun huvittaa? Ei meillä ainakaan lupia kysellä :)
Miehesi maksaa sulle, että laihdutat hänen mielestään sopiviin mittoihin. Yök.
Ja toiseksi, olen ehkä jotenkin kummallinen nainen, mutta keksisin vaikka kuinka monta hauskempaa tapaa käyttää ne laukkurahat...
Pitäisi kai aikuisen ihmisen kyetä laihduttamaan ilman lahjojakin.
tuollainen laihdutuslahjonta loukkaisi tosi paljon.
:( Edellinen avomies painosti laihduttamaan, vaikka olin painoindeksiltäni alle 22 eli normaalipainoinen. Jätin sen painostajan ja nykyään olen fiksumman miehen kanssa.
varakkaampikin nähtävästi.
Mun mies halusi piristyttää mua, kun olin saanut 10 kg tiputettua, hitaasti ja hartaasti mutta kuitenkin - ostamalla kotipizzat!
tätä ilman laihdutusta eli ilman jotakin ehtoa?
Mitä tuollainen maksaa?
Nyt elämä hymyilee taas :))