Voiko mies olla ihastunut jos välillä katsoo totisena/tutkivasti silmiin,
joskus taas silmätkin hymyilee, hakeutuu lähelle/viereen mutta jutunjuurta ei meinaa löytyä, hipaisee joskus vahingossa? Mietityttää tuo totisuus. Voi toki myös vaistota että itse olen kiinnostunut.
Kommentit (21)
joku nostanut näin vanhan jutun :)
Eipä koskaan edennyt tuo juttu, itse taidan vieläkin vähän tykätä (unia ainakin näen viikottain).
Mutta tiedostan että asia jäi sille tielleen.. Kait parempi näin.
joskus taas silmätkin hymyilee, hakeutuu lähelle/viereen mutta jutunjuurta ei meinaa löytyä, hipaisee joskus vahingossa? Mietityttää tuo totisuus. Voi toki myös vaistota että itse olen kiinnostunut.
Olen vähän huono näissä miesjutuissa, siksi kyselin.. Ehkä olen ymmärtänyt ton lähestymisen ihan väärin.
Toi salaisien sanomien välittäminen katseen tai telepatian keinoin on naisten, ei miesten, juttu.
Miäs 32v
Kuule jos olet itse kiinnostunut siitä miehestä niin tee aloite! Sitten näet onko hän vaan ujo vai toljotteleeko jotain muuta.
Teini-iässä pojat käyttäytyi kyllä just noin kuten kuvailit, kun olin 13-15 v. mutta en ole nähnyt miehiä jotka tekevät noin. Tarkoitat tässä varmaan ihan aikuista miestä?
On monta syytä, miksi mies ei suoraan ilmaise kiinnostustaan ihastuksen kohteelleen. Jos olet esim paljon nuorempi/vanhempi. rikkaampi tai tätä koulutetumpi, jos olet yleisestikin ottaen todella viehättävä, voi mies mennä totisesti lukkoon ja huokailla vain hieman kauempaa.
Toinen mahdollisuus on tietenkin, että tämä on miehen tapa isekä sinut. Ehkä hän on peluri, joka pienin merkein ilmaisee kiinnostuksensa ja odottaa, että sinä teet aloitteen. Silloin hänen on helpompi käyttää sinua hyväkseen ja tipauttaa pois kuvioista kun on saanut mitä halusi.
Toi salaisien sanomien välittäminen katseen tai telepatian keinoin on naisten, ei miesten, juttu. Miäs 32v
On monta syytä, miksi mies ei suoraan ilmaise kiinnostustaan ihastuksen kohteelleen. Jos olet esim paljon nuorempi/vanhempi. rikkaampi tai tätä koulutetumpi, jos olet yleisestikin ottaen todella viehättävä, voi mies mennä totisesti lukkoon ja huokailla vain hieman kauempaa. Toinen mahdollisuus on tietenkin, että tämä on miehen tapa isekä sinut. Ehkä hän on peluri, joka pienin merkein ilmaisee kiinnostuksensa ja odottaa, että sinä teet aloitteen. Silloin hänen on helpompi käyttää sinua hyväkseen ja tipauttaa pois kuvioista kun on saanut mitä halusi.
Mulla kokemusta molemmista tyypeistä.
Toinen kaveri tuijotteli kolme vuotta ja loppujen lopuksi eräissä juhlissa sai sanottua sanottavansa. Muistaa tarkallee mitä mulla on ollu päällä milloinkin ja millaiset hiukset jne. Ollut siis todella ihastunut, tuijotellut vain, ei kertonut mitään.
Toinen tapaus on varsinainen peluri, mutta epäilen, että tässä tuijottelussa on taustalla syvempiäkin tunteita kuin vain se seksi, jota harrastamme toisinaan, mies ei vaan saa sitä sanottua.
Ja tosiaan, olen kumpaakin miestä reippaasti vanhempi nainen. :)
töissä pomon pomo, mua 15 vuotta vanhempi mies. Flirttailee toki suoraankin, mutta usein jää kiinni katselusta puolisalaa. Meillä on ollut sellainen kevyt suhde, lähinnä mun aloitteesta. Mies ei tee koskaan aloitetta vaan lisää kierroksia, kun haluaa mun tekevän aloitteen. Väliaikoina tuijottaa.
Olen aika ihmeissäni tilanteesta. Mies on naistenmies ja uskon olevan ihastunutkin muhun, mutta en tiedä, olenko hyväksikäytön uhri vai pelkääkö asemansa puolesta nöyryytystä ja epäilee mun kiinnostuksen aitoutta. Ei sano mitään ja katselee tilannetta rauhassa. Onhan se kuitenkin noloa, jos pomo tekee itsensä pelleksi nuoren alaisen edessä. Helpompi katsoa ja varoa kuin heittäytyä. No, voi toki olla, että ottaa vaan tilanteesta hyödyn irti ja siinä se. Asiaa pahentaa, että itse olen asumuserossa ja ei halua sotkeutua avioerooni (on sanonut suoraan). Olen asunut eksästä erossa jo monta kuukautta, mutta eroa on haettu vasta hiljakkoin.
Miehet on vaikeita...:)
Oletteko vapaita vai varattuja?
eli ap on sinkku, ja mies perheellinen :)
Hohhoijakkaa...
Oletteko vapaita vai varattuja?
eli ap on sinkku, ja mies perheellinen :) Hohhoijakkaa...
Olen samoilla linjoilla kuin joku jo aiemmin, eli aikuiset miehet on melko suoria ja sanoisivat kyllä selvemmin ihastuksensa tai jos tahtovat jotain esim. treffeille.
Sen verta kuitenkin on miehistä kokemusta, että sanoisin, että liki kaikki tuntemani miehet käyttäytyy noin, kun haluavat varmistua siitä että naisella on kaikki hyvin. Silloin katsovat tutkivasti ja totisina silmiin ja saattavat hipaista tms.
Onko jotain mistä voisit epäillä hänen epäilleen hyvinvointiasi tms jotain elämässäsi?
töissä pomon pomo, mua 15 vuotta vanhempi mies. Flirttailee toki suoraankin, mutta usein jää kiinni katselusta puolisalaa. Meillä on ollut sellainen kevyt suhde, lähinnä mun aloitteesta. Mies ei tee koskaan aloitetta vaan lisää kierroksia, kun haluaa mun tekevän aloitteen. Väliaikoina tuijottaa. Olen aika ihmeissäni tilanteesta. Mies on naistenmies ja uskon olevan ihastunutkin muhun, mutta en tiedä, olenko hyväksikäytön uhri vai pelkääkö asemansa puolesta nöyryytystä ja epäilee mun kiinnostuksen aitoutta. Ei sano mitään ja katselee tilannetta rauhassa. Onhan se kuitenkin noloa, jos pomo tekee itsensä pelleksi nuoren alaisen edessä. Helpompi katsoa ja varoa kuin heittäytyä. No, voi toki olla, että ottaa vaan tilanteesta hyödyn irti ja siinä se. Asiaa pahentaa, että itse olen asumuserossa ja ei halua sotkeutua avioerooni (on sanonut suoraan). Olen asunut eksästä erossa jo monta kuukautta, mutta eroa on haettu vasta hiljakkoin. Miehet on vaikeita...:)
Ihan työpaikkasi/työuskottavuutesi takia.
ehdottomasti salassa. Mies on aivan yhtä varovainen, mutta ongelmana on, että pelkään jonkun huomaavan tuon tuijottelun. Naiset erityisesti voi olla yllättävän tarkkasilmäisiä.
Uskottavuus kyllä menee, jos käry käy ja homma ei ole edes vakavaa. Olen miettinyt sitä, että olenko valmis vaihtamaan työpaikkaa, jos tilanne tulee hankalaksi.
i] Ihan työpaikkasi/työuskottavuutesi takia.
[/quote]
Kyllä! se on oikeesti totta!13.v. onnellisesti naimisissa lapsia ja kaikkee,sit se tutkiva ja kiinnostunut katse se vie ja se oli oikeesti totta vaikka molemmat naimisissa ja lapsia ja velkaa ja vaikka mitä.. apuaaa!the endiä ei viälä ole!...