Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tämän vuoden äitiyspakkaus

Vierailija
01.10.2009 |

kokemuksia ja mielipiteitä sisällöstä.

Itse olen parin viikon sisään saamassa sen ja nyt jo jännittää mimmonen paketti postista tupsahtaa...

Ja joo, oon kattonu kelan sivuilta, mutta ei kuva aina kaikkea kerro.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se pussi on pojalle mielestäni aika tyttömäinen. Vaihdoin itse sen makuupussin kaverin kanssa viime vuotiseen. Muuten varman tulee suurinta osaa käytettyä, ainoo vaan et ne vaatteet on hirveen isoja.

Vierailija
2/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi jotenkin valju maku siitä.

Toppakamppeiden kuviot muistuttavat kyllä enemmän kalan suomuja kuin käpyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut vaate mistä en kamalasti tykännyt, on se marjabody ja collegeasu oli vähän tyttömäisen värinen (persikka).

Esikoiselle otin pakkauksen 2004, lila haalari ja paljon keltaista. Keltaiset jäi sitten melkein käyttämättä ja haalari on tuskin koskaan ollut päällä. Eli tästä paketista tulee varmaan enemmän käytettyä kun siitä viimekertaisesta.

Vierailija
4/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kestovaipoista on ollut iloa, koska esikoisen kanssa en sellaisia testannut. Nyt pääsi helposti alkuun käytössä. Vaatteet ovat mielestäni olleet käytössä hyviä, ja makuupussi on kivannäköinen.

Vierailija
5/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähes kaikki 60 cm, josta tykkään. Isommalle voi sitten ostella itse muuta kun perustyyliä.

Makuupussi hienoin, joka meillä on. Ja meillä tää on neljäs pakkaus.

Toppahaalari on ankea kalansuomuineen.

Kevyttoppapukua olisin edelleen kaivannut. Onneksi on edellisiltä tallessa, on tosi käytetty vaate meillä.

Vierailija
6/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuupussi on nätti ja neutraalit/vaaleat värit mieleeni. Meillä pojalla ollut käytössä lähinnä vain äitiyspakkauksen vaatteita (koosta 60) vaikka ostattuja ja saatujakin olisi ollut.

Kestovaipat harmittaa, sillä emme käytä niitä niin jäipä nyt kaapin pohjalle odottelemaan käyttöä.

Vierailija
7/15 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin petyin kun on vaan yksi vaate alle 60 ja loput sitten 60-70 senttistä. Ja puku on hirveen iso... ostin sitte pienemmän. Värit oli ok. Tosin kuten joku jo sanoikin että se collegeasu oli kyllä tyttöjen värinen. Tulee tuskin käytettyä, kun poika tulossa. Annan sen sitten jollekin tytölle, koska nätti oli muuten...ei vaan pojalle käy.

Vierailija
8/15 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet isoja vain 1 56cm body. (tulossa pieni vauva) ja mitä ihmettä liukuvoidetta 2 putkiloa!! niiden tilalle olisin mieluusti ottanut perusvoiteita vauvalle. hyvälaatuisia vaatteita vaikken väreistä hlökohtaisesti pitänyt. Kestovaipat jää myös tässä perheessä käyttämättä

Vierailija
9/15 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua valittajat! Olkaa iloisia että jotain saatte!!!

Iso komppaus tälle.

Pakkohan sitä pakkausta ei ole ottaa jos ei kelpaa.

Musta on älyttömän hienoa että yhteiskunta tukee tuommosella paketilla. Kaikkien makuunhan ne kamppeet ei millään voi olla, mutta itse en kyllä kehtaisi valittaa pätkääkään kun ilmaiseksi saa kelvollista käyttötavaraa. Voihan sen pakkauksen ottaa rahana (vaikkei sitten arvoltaan vastaakaan paketin sisältöä) ja ostaa oikean kuosisia ja sävyisiä jos on niin tarkkaa.

Vierailija
10/15 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa esikoinen helmikuussa.. mutta se 2010 pakkauksen vissiin saa vasta huhti-toukokuussa?

Itse olen nähnyt tämän vuoden pakkauksen ja tosi tyytyväinen noihin.

mieluummin pakkaus kun raha

Vierailija
11/15 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua valittajat! Olkaa iloisia että jotain saatte!!!

Iso komppaus tälle. Pakkohan sitä pakkausta ei ole ottaa jos ei kelpaa. Musta on älyttömän hienoa että yhteiskunta tukee tuommosella paketilla. Kaikkien makuunhan ne kamppeet ei millään voi olla, mutta itse en kyllä kehtaisi valittaa pätkääkään kun ilmaiseksi saa kelvollista käyttötavaraa. Voihan sen pakkauksen ottaa rahana (vaikkei sitten arvoltaan vastaakaan paketin sisältöä) ja ostaa oikean kuosisia ja sävyisiä jos on niin tarkkaa.

kun pakkaukset ei kerta kaikkiaan mielytä minua. Jäi edelliseltäkin käyttämättä.

Vierailija
12/15 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaatteet olivat kivemmat luonnossa kuin kuvissa.

Tykkäsin juuri siitä, että 60-senttiset oli neutraalia vaaleaa, sellaista peruskamaa. Itse voi sitten ostaa värikkäämpiä vaatteita oman maun mukaan. Sitä vain vähän ihmettelin että kokopotkareita oli kokoluokassa niin monet, sillä yleinen mielipide tuntuu olevan että puolipotkarit ovat kätevämmät. Itselläni ei vielä tästä ole mielipidettä tai kokemusta, sillä esikoinen tulossa.

Ne 70-senttiset ei oikein kolahtaneet, en tykännyt väreistä, mutta niitä olikin vain pari joten eipä tou haittaa.

Kuten muutama jo todennut, toppapuku oli kamala. Luultavasti jää käyttämättä.

Ja meillä oli kyllä liukuvoidetta vain yksi puteli ja sitten toinen oli jotain Erisanin perusrasvaa.

Vierailija
13/15 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä juuri laatuasioita olin miettinyt ja käytännöllisyyttä.

Värien puolesta en voi vielä mitään sanoa, kun emme halunneet etukäteen tietää lapsen sukupuolta.

T:Ap

Vierailija
14/15 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti pidän siitä toppapuvusta, mitä monet tuntuvat vieroksuvan. :) Kivoja vaaleita perusvaatteita. Liukuvoidetta oli tosiaan yksi putkilo. Voi tulla aivan tarpeeseenkin. Meillä jää todennäköisesti käyttämättä se persikan värinen college-puku, mutta vain siitä syystä, että poika tulossa. Enkä tosiaan halua valittaa mistään, äitiyspakkaus on mahtava asia!

Vierailija
15/15 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos ei värit miellytä? Varsinkin kun suurin osa näytti olevan vaaleita vaatteita niin niistähän voi tehdä oman lapsen sukupuolelle sopivia yhdellä värinapilla. Ei sillä haalari nyt on mikä on se ei ehkä värjäänny, mutta esim college puvun voi värjätä varmasti vaikka tummansiniseksi. Ettei menisi hyvät vaatteet värin takia hukkaan, varsinkaan kun ei ne kauan sille vauvalle edes mahdu. Kyllä itse meinaan käyttää pojallemme kaiken mahdollisen tuosta pakkauksesta - ei se siihen kuole vaikka värit ei ihan just olisikaan. Kyllä sitä rompetta sille ehtii ostamaan myöhemminkin seuraavien n. 20 vuoden aikana.