Te, jotka haukuitte mua maailman hitaimmaksi hakemusten tekijäksi
kun käytin 4 h siihen hakemukseen. Ketju oli se subjektiivisen päivähoidon vastustajat jne.
Kävin haastattelussa ja tänään soittivat että sain paikan! Vakituinen työpaikka, alkaa 12.10. Repikää siitä!
Nyt loppui keikkatyöläisyys :-)!
Kommentit (12)
Ilmeisesti itse en nähnyt ko. ketjua, kun en muista tällaista.
Mutta sä et kyllä ole hitain hakemusten tekijä: mun mielestä YHDEN KUNNON työhakemuksen voi maksimissaan kirjoittaa päivän aikana. Siihen selvitystyöhön (millainen firma, mitä työ edellyttää, mitä korostan hakemuksessani, että täsmää just eikä melkein jne. ei voi kerta kaikkiaan tehdä liukuhihnatyönä). Mulla on elämässäni ollut kaksi työttömyysjaksoa. Molemmat ovat olleet tasan kuukauden mittaisia.
Ei normaali terve ihminen tiedä miten hakemukset täytetään. Eriasia on jos koko pitkän elämänsä täytellyt kaavakkeita kelassa, sosiaalitoimistossa tms.
Muistan ketjun. En kuulunut haukkujiin vaan puolustin sinua siinä ketjussa ja pidin lasten pitämistä hoitopaikassa täysin oikeana ratkaisuna!
Onnea vielä:)!
Kannattais hakea apua niiden hakemusten täyttöön. Ei normaali terve ihminen tiedä miten hakemukset täytetään. Eriasia on jos koko pitkän elämänsä täytellyt kaavakkeita kelassa, sosiaalitoimistossa tms.
mutta sosiaalitoimiston blankettien täyttö ei taida oikein pätevöittää työhakemusten täyttöön. Ne, jotka ovat sosiaalitoimiston hakemusten täytön ammattilaisia, harvemmin kirjoittavat menestyksekkäitä työhakemuksia.
subjektiivisen päivähoidon vastustajat-ketjussa että olen joku maailman hitain ja huonoin työhakemuksen tekijä, kun en saa työhakemusta heitettyä oliko se nyt 30 minuutissa. Ja kun ylipäätään työttömänä keikkatyöläisenä tarvin päivähoitopaikkaa (oli 5 v-päivää kuussa).
Ja työtön oon ollut elokuun puolestavälistä, eli nyt 1,5 kk ja 2 kk kun työpaikka alkaa. Keikkaa tein 2-3 päivää viikossa.
ap
Ps. nostin ketjun
Ilmeisesti itse en nähnyt ko. ketjua, kun en muista tällaista.
Mutta sä et kyllä ole hitain hakemusten tekijä: mun mielestä YHDEN KUNNON työhakemuksen voi maksimissaan kirjoittaa päivän aikana. Siihen selvitystyöhön (millainen firma, mitä työ edellyttää, mitä korostan hakemuksessani, että täsmää just eikä melkein jne. ei voi kerta kaikkiaan tehdä liukuhihnatyönä). Mulla on elämässäni ollut kaksi työttömyysjaksoa. Molemmat ovat olleet tasan kuukauden mittaisia.
ei niitä muita hakemuksia nyt täytelty :-).
ap
Ei normaali terve ihminen tiedä miten hakemukset täytetään. Eriasia on jos koko pitkän elämänsä täytellyt kaavakkeita kelassa, sosiaalitoimistossa tms.
liittyy oppimisympäristöihin ja sosiaaliseen mediaan.
koulutussuunnittelijan paikasta kyse :-) ?
Totta kai hakemukseen pitää paneutua ja tehdä se haettavaan paikkaan sopivaksi. Onnea vielä kerran!
menee, nuoremmille tarkoitettu. En huomannut, että tuollakin olisi ollut paikka auki?
koulutussuunnittelijan paikasta kyse :-) ?
Muistan ketjun ja olin kyllä ihmeissäni niistä heitoista, että hakemuksen tekee jossain minuuteissa...
tottakai hakemuksiin tulee paneutua!
t. tuleva rekrytoinnin ammattilainen (AiKas)