No vihdoinkin sai kysyttyä
Naapurin nainen on kiertänyt minua kuin kuumaa puuroa ja olen tuntenut että jotain kerrottavaa/kysyttävää hänellä on.
Tänään postilaatikolla sai kysyttyä, voisinko hoitaa heidän 3kk vauvaansa että hän pääsi käymään kahvilla ja ostoksilla?
Ai että voinko? No enemmän kuin mielelläni! ;D
Ei ollut kehdannut kysyä. Me ei omia lapsia olla koskaan saatu, joten pyyntö on enemmmän kuin mieleinen.
Teen töitö kotona joten pikku naskalin hoito ei rytmiä sekoita. Mä olen niin onnellinen niistä hetkistä hänen kanssa ja naapuri saa huilitaukoa.
Kommentit (8)
Kannattaa rohkeasti toimia ja kysyä.
Sinunlaisiasi on harvassa, kiitos että olet tuollainen :)
se naapurin nainen se mukava on kun antaa hoitaa pikku paaperoansa.
mäkin ottaisin mielelläni naapurin, joka hoitaisi mun lapsiani, että pääsisin kahvilla käymään. Tai edes miehen... mies kyllä on, mutta hän ei kuulemma osaa hoitaa lapsia yksin, ja mun täytyy olla varmistamassa, ettei hän tee mitään väärin.
osaa arvostaa :) Parhaimmassa tapauksessahan susta tulee niille "varatäti", eli sellanen laajennetun perheen osanen. Sellainen tilanne ottaa vähän (lähinnä aikaa), mutta antaa paljon! Lapsethan rakastuu helposti niihin, jotka kokee "omikseen", ja mikään ei ole parempaa kuin lapsen ehdoton rakkaus (varsinkin jos lapsi ei ole oma, silloinhan saa ikäänkuin "parhaat palat", vähän niinkuin isovanhemmat :) )!
tuli hyvä mieli