Mitä tulee tapahtumaan? Mielenkiinnolla odottelen
Että mitä tulee tapahtumaan. On fantasioita, kaikki menee hyvin. Sitten on pelkoja ja jännitystä. Että mikään ei tulisi onnistumaan. Mitä siis luulet, mihin suuntaan mennään? Mennäänkö kaikki samaan, vai eriytyykö maailmat ja vain osa pärjää paremmin ja osa ei?
Kommentit (10)
Niinpä, muuttuvatko sanat todeksi eli toteuttaako enteet itsensä vain siksi kun siitä tulee se näköala, johon pyritään tai pelätään.
Voi miten toivon, että saataisiin elää ja olla rauhassa. Kaikilla olisi riittävästi ruokaa, terveyttä ja koti sekä työtä.
Minä en tiedä jaksanko loppuun asti. Nyt mennyt niin vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko lisää tänne? En tajua.
Ehdotan, että katsot maailmaa vaikka lintu vinkkelistä. Eli ylätasolla, jossa näkee vähän laajemmin asioita. Tämä harjoitus opettaa näkemään elämää oman arjen ulkopuolelle.
Minä en tule pärjäämään hyvin niin kauan, kuin ns. projekti jatkuu. Vaikka sellaiset fantasiat teillä onkin.
En ole entinen huono-osainen, jolle on annettu mahdollisuus pärjätä paremmin. Minun elämästäni on tehty paljon huonompaa, mitä se on aiemmin ollut.
Minulla ei ole tässä tarvittavaa selviytymiskykyä. On se kumma, kun ei mene jakeluun.
Ei ole tulevaisuuden ennustuksen kykyä.