Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, lopettakaa poikienne passaaminen ja höösääminen HETI!

Vierailija
01.10.2009 |

Tuttavapiirissä kaikki isät joilla on parisuhdeongelmia, ovat äitinsä paapomia. Se ei ole palvelus kenellekään! Kiroan sanonnan "pojat on poika". Pojat ovat tulevia miehiä, joilta täytyy edellyttää omatoimisuutta, reippautta, tehokkuutta, toisten huomioon ottamista ja asioiden loppuun asti hoitamista. Älkää päästäkö niitä liian helpolla! Kun kasvattaa aikaansaavan ja omatoimisen miehen, on anoppinakin olo mukavaa. Miniä on tyytyväinen, avioliitto sujuu ja perhe pysyy ehjänä. Näin on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän te edes tunne sitä, on todella suloinen 8-vuotias poika. Ja jos ei, niin sitten ei. Minkä sille mahtaa. Ei ne teidänkään tytöt ja pojat välttämätttä parisuhdetta saa. Kuka mistäkin syystä, ehkä ne on niin tyhmiä, rumia, narsisteja, vammautuvat, eivät saa lapsia tai mitä vaan.

Että älkää nyt mammat olko niin varmoja niiden omiennekaan kanssa.

Vierailija
22/28 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vain, ettet tee pojallesi kunnon karhunpalvelusta.

Poika puolustaa mua ja mä puolustan sitä, näin tulee olemaan hamaan tulevaisuuteen saakka. Ja tosiaan toivon että mun poika saa vaimokseen työteliään naikkosen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vain, ettet tee pojallesi kunnon karhunpalvelusta.

Poika puolustaa mua ja mä puolustan sitä, näin tulee olemaan hamaan tulevaisuuteen saakka. Ja tosiaan toivon että mun poika saa vaimokseen työteliään naikkosen

Mutta kyllä sen niin on että moni poika sen äidin sydämmen vaan vie mennessään. Ja meillä ainakin on ihan selvästi jako "isäntyttö ja äidinpoika".

Vierailija
24/28 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ja sisaruksiltanikaan ole mitään erityistä kodinhoitoa vaadittu ja ihan normaaleita meistä on tullut. Äiti teki jopa iltapalat valmiiksi vielä kun olin teini :D Oma huone piti (tai siis olisi pitänyt) siivota, imuroinnista ja isommista kotitöistä saimme jopa rahaa. Vanhemmat hoitivat ruuanlaiton, keittiön siivoukset yms ihan itse. Pyykkiä pesin ensimmäistä kertaa itse vasta täysi-ikäisenä.

Tällä hetkellä olen 3 pienen lapsen äiti ja meillä on aina siistiä. Yllätysvieraita voi tulla koska vain. Veljeni, yksinasuva sinkku, osaa myös hoitaa huushollinsa, pestä pyykkinsä ja laittaa ruokaa. Myös siskoni, yhden lapsen äiti, hoitaa kotinsa moitteettomasti.

En usko, että vastuullisuutta opetetaan sillä, että lapset valjastetaan jo pienenä kodinhoitorinkiin. Toki oman huoneen siivous kuuluu jokaiselle, mutta itse ainakin ajattelen, että lasten työ on leikkiä, hoitaa koulu ja ystävyyssuhteet eikä suinkaan tehdä kotitöitä tunti päivässä. Omiltani en aio vaatia sen enempää kuin omista tavaroista ja huoneesta huolehtimista.

Vierailija
25/28 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän passaan ja höösään poikiani sen kun jaksan. Silti tekevät osansa kotitöistä (esim. vaatteiden vieminen pyykkikoriin on onnistunut kaikilta jo hyvin pienestä pitäen) ja passaavatpa vielä minuakin takaisinpäin kun olen esim. kipeänä. Arkenakin esikoinen usein herättää minut aamulla laitettuaan kahvin tulemaan jne. Jokaisesta kuuluu "maailmalta" hyvää; ovat kohteliaita, osaavat käyttäytyä ja ottaa muut huomioon jne.

Passaaminen, höösääminen tai hemmottelu ei ketään pilaa jos siihen yhdistetään KASVATTAMINEN. Osaavatpa sitten aikanaan hemmotella sitä omaa naistansakin (joka toivottavasti on sen arvoinen! ;)).

Vierailija
26/28 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä passataan ja hellitään. Samoin kyllä tyttöjäkin. Ja se näkyy välittämisenä. Juuri kahvin keitolla, kiltteydellä, kohteliaalla käytöksellä jne.. Oppivat arvostamaan kun itse saavat sitä antaakin.

KAIKKI HYVÄ TULEE AINA TAKAISIN!

Vierailija
27/28 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kotitöitä ei tee omaehtoisesti eikä edes pyynnöstä.

Menköön äitinsä helmoihin takaisin paapottavaksi..prkle...

Vierailija
28/28 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

passata (alle puolitoistavuotias), mutta voin kuvitella että tämä ongelma tulee joskus vastaan. Meillä nimittäin tilanne on se että vauvasta asti isosisko on ollut reippaampi, rohkeampi ja osaavampi kuin pikkuveli. Jo nyt siis näkyy että kun sisko oli niin taitava ja pystyvä jo niin pienenä, sitä jo pienenä passattiin vähemmän kuin veljeään.

Pitää oikein varoa ettei tämä vaihde jää päälle sitten kun poika on isompi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi