Mitä saitte appivanhemmilta häälahjaksi?
Me saatiin rahaa 2000€. Ei juhlittu, ei vietetty millään lailla, mutta jälkikäteen antoivat shekin kun tavattiin ja olivat saaneet tietää asiasta.
Kommentit (41)
kristallimaljakko, joka ei sovi meille mihinkään! Olen yrittänyt laittaa sitä joka paikkaan, mutta ei! (Ei oo sellanen mummomaljakko,vaan ihan tyylikäs, muttei meille!) Tuli vähän sellanen olo, että anoppi yrittää saada itseään näkyville meidän huushollissa, ei ollut eka kerta, kun sain kalliita koriste-esineitä, jotka ei oo pätkääkään mun tyylisiä (Meillä sellainen etninen/retro sisustus, jonka eteen oon nähny paljon vaivaa...)
Emme kuulu kirkkoon, siinä syy. He eivät edes tulleet juhliin mukaan vaikka oli kutsuttu.
me saatiin upo siniviiri pyykki kone. hyvin on toiminu ;) pyörii n.5x/pv ja 6pv/vk ( lapsia on 5+2aikuista) tyytyväisiä ollaan kyllä oltu
hääpukuuni sopivan helmisormuksen ja mieheni sai isoisänsä sormuksen. Yhteiseksi mieheni kanssa saimme 12 hengen hopearuokailuvälinesarjan + ottimia, jotka olivat kuuluneet anopin isovanhemmille.
(Siis kaksi samanlaista). Ovat aika isot (ehkä 20 cm korkeat), joten todennäköisesti ne myös olivat kohtuullisen kalliit.
Se oli kimppalahja, johon osallistui mieheni 2 siskoa perheineen. Siis 6 aikuista ja 10 lasta.
Läheisimmät ihmiset, kimppalahja, puurokattila??
Tästä tuli ystävieni keskuudessa suuri vitsi, joka nostetaan aina esille kun tavataan, vielä 10 vuoden jälkeenkin.
Meillä oli siviilivihkiminen - ei sitä muutenkaan noteerattu sukulaisten joukossa tai pidetty "oikeana".
olin yksissä häissä, joissa morsiamen vanhemmat+ sisarukset osti parille täkit, tyynyt ja pussilakanat (joku Hoppuhallisetti, tyyliin 80e yhteensä). Morsiammella 8 sisarusta, joilla seitsämällä puolisot ja lapsia parisenkymmentä! Hiphei :)
Se oli kimppalahja, johon osallistui mieheni 2 siskoa perheineen. Siis 6 aikuista ja 10 lasta.
Läheisimmät ihmiset, kimppalahja, puurokattila??
Tästä tuli ystävieni keskuudessa suuri vitsi, joka nostetaan aina esille kun tavataan, vielä 10 vuoden jälkeenkin.
Appi on kuollut ja anoppi ei katsonut tarpeelliseksi antaa mitään. Tuli juhliin kuitenkin.
tulee bäistä kommenteista olo että ihmiset menee lahjojen takia naimisiin!
Me ei mitään edes appivanhemmilta tai omiltani pyydetty, koska osallistuivat kustannuksiin muuten... ja niihinkin osallistuivat omasta tahdostaan ei pyydetty!
Lahjoivat silti ja yhteisenä lahjana appivanhemmilta ja omiltani saatiin kettiöön yksi osa kalusteista. Sekin oltiin jo tilattu ja olis maksettu ite mutta pirulaiset kerkesivät sen maksamaan ;) Kiitollinen kyllä siitä.
Mun kaveri sai vanhemmiltaa ja sisaruksiltaan joutsen setit ja ihan järkytyin yksi päivä, kun huomasin kaupassa, että pelkästään yks täkki maksoi alessa melkeen 200e.
Häistä kohta 25 vuotta... Ihan varmaan ollaan jotain saatu, olisko ollu rahaa johonkin määrättyyn tarkoitukseen...
Miten voi unohtaa???
eli Arabian tietty kahviastiasto appivanhemmilta. Ja on käytetty parempana astiastona siitä asti.
Minun vanhemmat ja sisarukset ostivat kimppalahjana Tandem- pyörän. Tosi kiva ja yllätti tosissaan. Ja meillä oli jo "kaikkea" tarpeellista joten lahja osui tosi hyvin.
Mun kaveri sai vanhemmiltaa ja sisaruksiltaan joutsen setit ja ihan järkytyin yksi päivä, kun huomasin kaupassa, että pelkästään yks täkki maksoi alessa melkeen 200e.
Näin sen kuvastossa ennen niitä häitä ja muistin, kun ihmettelin, että noin karseita pussilakanoja vielä tehdään!
yli 15000 mk
Appivanhemmat eivät osallistuneet häiden kustannuksiin.
Sopi meille paremmin kuin hyvin.