Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärilahjoista kaveriporukassa

Vierailija
01.10.2009 |

Tulipa tässä vaan mieleeni, että miten muilla on tapana läheisessä kaveripiirissä muistaa esim. pyöreitä vuosia täyttäviä ystäviä?

Meitä on muutama saman ikäinen ystäväpiirissäni ja täytetään tänä vuonna pyöreitä. Kaikki ovat saaneet jonkin isomman (lahjakortti johonkin hemmotteluun tms.) lahjan muilta synttäripäiväkseen. Kaikki muut paitsi minä. Aina pitäisi auliisti osallistua ja antaa rahaa, mutta kun tulee oma vuoro niin jotenkin se aina unohtuu näiltä muilta. Kuullostaa varmaan tosi katkeralta ja lapselliselta, mutta ärsyttää mua ihan suunnattomasti, enkä oikein tiedä miten ottaisin asian puheeksi ilman, että toiset loukkaantuvat tai ymmärtävät jotankin väärin. Vielä olisi "nuorimmaisen" synttärit ja taas pitäisi antaa rahaa..Ehkä se johtuu siitä, että olen raskaana..Enhän mä voisi kertakaikkiaan mistään jalkahoidosta tai vastaavasta välittää tässä tilassa... ;P Kavereillakin on kyllä omia lapsia, joten ihmettelen tätä raskaana olevan "unohtamista". On vaan tosi kurja olo, tuntuu, että mut on jotenkin "hylätty" heti kun pissatikku näytti positiivisen tuloksen..

Kiitos, kun sain purkaa johonkin :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestivätkö muut?

Jos olet pitänyt synttärit ja heidät kutsunut juhlimaan niin on kyllä tosi kummaa jos eivät mitään lahjaksi ole hankkineet kuten aiemmin ollut tapana.

Mutta jollei mitään ole järjestetty, niin ei meillä ole sitten tapana lahjoakaan.. Sitten laitetaan vain onnittelut!

Vierailija
2/3 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein kaveriporukassa taoana hankkia yhdessä synttärilahjoja, jotta saadaan vähän kalliimpaa hankittua. Siis ihan vuosittain. Tuntuisi kyllä tosi kurjalta jos itseä ei kukaan muistaisi. Eikä meillä ole edes tapana järjestää juhlia, koska asutaan eri paikkakunnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestetä juhlia. Siis kukaan meistä. Kahville pyysin kyllä synttäripäivänäni mutta eipä niistä lahjuksista ollut puhe silloin. Eräs rouva oli pari vuotta sitten viimeisillään raskaana syntymäpäivänään, päätettiin ostaa sille kunnon hemmottelupaketti kauneushoitolaan, kun ei voinut sitä oikein muuten juhlistaa.. Nyt kun on ollut pyöreistä vuosista kyse niin oli tarkoitus viettää kunnon ryyppäjäiset yhdessä vuoden lopulla mutta kun en niihin oikein voi osallistua..Mua vaan rupeis harmittamaan jossain vaiheessa kun kattelisin koko illan selvinpäin kännissä hilluvia ystäviäni. Enkä oikein viitsis baariin lähteä näin viimesilläni enään,ihmiset kattoisivat varmaan aika kieroon...:P

Ehkä mä oon vaan tavallista herkemmällä tuulella näitten hormoonieni kanssa, mutta tuntuu vaan jotenkin toisarvoiselta toverilta just nyt...:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi