kuinka vanhaa talvitakkia pidätte?
kaapissa olisi 12 vuotta vanha villakangastakki ja mietin ilkeänkö laittaa sen huomenna töihin päälle :)
Kommentit (10)
Ei vanhuus ole vaatteelle mikään miinus vaan se, jos se ei sovi käyttäjänsä tyyliin eikä vartaloon.
Ei vanhuus ole vaatteelle mikään miinus vaan se, jos se ei sovi käyttäjänsä tyyliin eikä vartaloon.
ja kyllä takkia saa käyttää ihan hemmetisti vuosikausia, että siitä tulisi todella kulunut.
mutta aion uusia sen tänä vuonna. Vanha alkaa olla jo hihoista kulunut ja malliltaankin selvästi ei-muodikas mutta ei vielä tyylikkään vintage
Ostin sen Pariisista aikoinaan, loistavan laadukas tiiviisti kudottu ohut villakangastakki, joka on edelleenkin aivan muodikas. Viime talvena yksi työkaverini ihaili, että olenpa ostanut ihanan uuden takin. Joopajoo, kun siististi pitää, tuollainen takki ei edes kulu. Mulla kyllä on aika paljon takkeja, joten kulumattomuus johtuu siitäkin että takki on ollut päällä korkeintaan kerran viikossa.
yks toppatakki, joka on varmaan 8 vuotta vanha. Kuvittelin sen olevan vielä ihan kivan mallinen. Mutta muutaman kerran kun jäin katsomaan itseäni näyteikkunan lasista, niin tajusin, että niin kiva kuin takki onkin, niin se näyttää tosiaan jo ikivanhalta.
Ostin sitten alennusmyynneistä valmiiksi jonkun mustan perustakin ihan vain siksi, etten vaan sitä ikivanhaa enää vedä päälleni.
On kyllä edelleen tosi hyväkuntoinen, laatutakki joka aikoinaan oli ihan pirun kallis. Oli parina vuonna jokapäiväisessä käytössä talvella mutta hyvin on silti säilynyt.
isän turkki 80-luvulta, itse ostamistani noin 10 v. vanha villakangastakki
Mummo teki sen äidille, kun tämä odotti minua. Käytän takkia joskus.
ei ihan muodissa enää..."mut se on ihan hyvä vielä..."