Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä söisit vielä tänään jos olisit minä?

Vierailija
30.09.2009 |

Olen 84/171 ja täysimetän.

Olen syönyt tänään kuuden tunnin unien jälkeen:

9.00 100g spelttimysliä + rasvatonta maitoa

13.00 3dl parsakeittoa, kaksi täysjyväruisleipää juustolla ja oivariinilla + rasvaton maito ja jälkkäriksi 100g fazerin sinistä

15.00 kaksi kuppia maitokahvia boostiksi väsymyksen takia

17.10 kolme täysjyväruisleipää juustolla ja oivariinilla + rasvaton maito sekä mansikka-banaanismoothie

Olen käynyt tänään uimahallissa ja menen kohta ulos tunniksi haravoimaan. jotain pitäis vielä iltapalaksi syödä muuten ei jaksa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattia ja kurkkua? Höyrytettyä kukkakaalia?

Vierailija
2/8 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ajattelin että toi parsakeitto olis päivän kasvisannos.. ;)

3, kyllähän juustossa on protskuja (tuossa mun syömässä 27g/100g), samoin ruisleivässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömistäsi juustoviipaleista ja ruisleivistä se määrä ei tule täyteen.

Vierailija
4/8 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon? siis jos ei karppaa...

-ap

Vierailija
5/8 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaja kylläkin. Ja joo-o, pitäis saada. Karppajat syö painoa pudottaessakin 1,5g/tavoitepainokilo (ainakin minä). Karpatessa syödään rasvaa reilusti enemmän kuin "normaalisti", ei niinkään proteiineja.

Vierailija
6/8 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon urheilevat ja laihduttajat 1,5-2 g proteiinia/painokilo ja muut 1 g/painokilo.

Lisäksi 25 % päivän energiasta pitäisi tulla rasvoista, jotta limakalvot, hermosto jne toimisi kunnolla.

6

Vierailija
7/8 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän vitamiineja olet saanut tämän päivän ruuista, ja kello kuuden jälkeen illalla ei tosiaan kannattaisi enää tukevasti syödä (mitään ruokaisia salaatteja), jos laihduttaa...

Tai tee vaikka pieni hedelmäsalaatti tai joku marjapirtelö.

Ja muuten, 100 g suklaata on hirveä kaloripommi, jos yrittää laihduttaa (n. 500-550 kilokaloria) eli miltei puolet tai kolmasosa laihduttajan päivän kaloreista. Kannattaisi ehkä sen asemesta syödä jotain, jossa on ravintoarvoja ja vitamiineja! - Ymmärrän suklaan tärkeyden mielenterveyden kannalta, mutta itse (olen hoikka) syön sitä aina rivin tai korkeintaan kaksi jälkkäriksi. Hyvin harvoin syön 100 g kerralla, ja silloin se on jo herkuttelua. - Ei tulisi mieleen laiharilla...

Vierailija
8/8 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole syönyt IMETTÄJÄKSI! Ja liikkujaksi riittävästi, haloo!!!

Muro, keitto, suklaa ja kolme palaa leipää ei ole kenellekään riittävä.

Kohta alkaa imetys epäonnistumaan ja toisekseen olet puutostilassa, pääsääntösesti sun ravinnosta ei jää sulle mitään koska lapsi ottaa ensin.

Daiju