Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Viedäänkö varpajaisiin uudelle isälle jotain viemisiä?
Kommentit (6)
Osa varpajaisvieraista kävi ensin minun luonani sairaalassa ja toivat sinne (mahtavat, itse valitsemansa) pikkuvaatteet. Osa toi lahjan suoraan kotiin, jossa varpajaiset oli pidetty.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei varpajaisiinkaan tyhjin käsin saa mennä
Ihan itsestään selvää on ollut kaikille osapuolille.
Minun mieheni sai mm. kauko-ohjattavan auton, pehmoleluja ja viinapulloja.. Itse on vienyt kavereilleen esim. taaperokärryt, pienen uimapuvun ja vapaalippuja uimahalliin, lautapelejä..
Eli tiivistäen näin: viini/viinapullo jos ei jaksa asiaa sen enempää miettiä tai sitten jotain yhteistä vauvalle ja isälle.
Alue: Aihe vapaa
viinat kuuluu tarjota ja sigget