Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Antalyasta pitkä bussikuljetus ALanyaan?

Vierailija
30.09.2009 |

Onko kovin vuorista kyytiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole vuoristoista kyytiä lainkaan. Paikallista moottoritietä lähes koko matka.

Vierailija
2/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap :) joka varailee tässä lomaa ensi kesäksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumassa linja-autossa, ikkunat valui vettä... Mutta aikaa tuosta matkastamme jotain 10 vuotta. Mun mielestä Marmaris, tai varsinkin se lähikylä Icmeler olisi paljon parempi kohde lasten kannalta. Linkkamatkakin siedettävämpi.

Vierailija
4/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v sitten tilanne oli ihan toinen. Nykyään tosiaan moottoritietä joka nopeuttaa. Ei vuoria. Riippuen vähän onko hotellinne ensimmäinen vai viimeinen mihin jätetään voi matkaan mennä siis 2-3 t.

Vierailija
5/5 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antalyan kentältä on n. 2h bussimatka, samoin Dalamanin koentältä on n. 2h bussimatka Icmeleriin. Bussit ovat ilmastoituja ja matkan aikana on n. 15 -30 min tauko huoltsikalla tms. Alanyaan on melkeinpä suora tie, Marmarikseen loppumatka on hyvin mutkainen vuoristotie, joka aiheuttaa monelle pahoinvointia.

Oman aikansa myöskin vie itse kaupungissa hotelleille ajaminen, esim. Alanyassa minulla oli joskus 10 eri hotellin asukkaita bussissa, joten hotellien kiertämiseen meni myöskin oman aikansa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi