Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rv:lla ultraan jos haluaa tietää sukupuolen?

Vierailija
30.09.2009 |

Kertovatko rakenneultrassa jos kysytään? Vai pitäiskö mennä yksityiselle 4D:hen? Millä viikoilla 4D:ssä tavallisesti käydään?

Nyt oon 13:lla viikolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on näkyäkseen :) Riippuu siis vauvan asennosta. Ainakin Helsingissä kätilö kertoo kysyttäessä (tai meiltä kysyi haluammeko tietää, että hän sen kyllä tietää nyt), vaikka olisi arvauskin. Kertoo kyllä, jos on epävarma ja silloin pitää mennä yksityiselle itse uudestaan, josko näkyisi paremmin. 4D:ssä näkyy satavarmasti.

Vierailija
2/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä laisinkaan.

Minulla viisi lasta ja kuudes tulossa, enkä ikimaailmassa halua tietää, vaan maltan odottaa syntymään saakka.

Onko nykyään kaikki niin "mulle heti kaikki nyt" tyyppejä, mitään ei malteta odottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kohdalla ei tullut mieleenkään et ois tarvinnut etukäteen tietää, nyt on eri fiilikset, kaikin puolin!

Ap

Vierailija
4/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä laisinkaan.

Minulla viisi lasta ja kuudes tulossa, enkä ikimaailmassa halua tietää, vaan maltan odottaa syntymään saakka.

Onko nykyään kaikki niin "mulle heti kaikki nyt" tyyppejä, mitään ei malteta odottaa?

Samapa kai tuo näkyykö sukupuoli ultrassa vai näkeekö sen vasta laitoksella. Yllätys se on silti. :)

Eka lapsemme ei näyttänyt ultrassa sukupuoltaan, toinen taas esitteli oikein reilusti. Molemmat on poikia ja olen oikein iloinen siitä että kysyttiin. Meillä kun on suvussa pelkkiä poikia, isoäiti oli jo ennen rakenneultraa meinannut ostaa mekkoja kun hänellä oli niin vahva "tyttöolo". Mummo olisi varmaan ostanut meille jo säkkikaupalla mekkoja, jos emme olisi kertoneet hänellekin, että taas on poika tulossa.

Minulle asialla ei ole juuri merkitystä kumpi sieltä tulee ja koska yllätys paljastuu. Kyse ei ole "mulle heti kaikki nyt" ajattelutavasta. Jäähän tähän vielä jännitystä kerrakseen, että millainen poika sieltä on tulollaan.

Vierailija
5/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kysyy. Tietty meillä oli selvä poika kun itsekin pippelin näin eli sitä en tie mitä tekevät jos eivät ole varmoja.

Vierailija
6/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on muutenkin se rakenneultra.Sanovat yleensä vähän ympäripyöreesti, kun eivät saa sanoa että "täällä on varmasti poika", jos onkin tyttö niin ei haluta ottaa vastuuta "virheestä".kaikki ei kylläkään edes sano vaikka kysyy.

Vierailija
7/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tarvita 4D-ultraa, kun sikiö vaan suostuu esittelemään itseään eli ei ole peppu tuolla lantioluiden joukossa. Itsellä oli np-ultran jälkeen ainoa ultra esikoisesta rv. 28 ja näkyi selvästi tyttö. (tyttö tuli) Nyt kakkosesta oli rakenneultra tasan rv.20 ja hyvin kuulemma näkyi pojan välineet.:)

Vierailija
8/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi päivää sitten oli rakenneultra ja selvästi näkyi kumpi tulossa.

se tosin riippuu ihan siitä missä asennossa vauva on että suostuuko näyttämään paikkojansa.

mullaki koko ultran ajan liikuski ja näytti mut lopussa laitto jalat yhteen ja ultraaja sanoikin että nyt ei enää olisi puhettakaan että näkisi.

sitä ei tiedä... sun pitää toivoa että pikkukaveri haluaa näyttää paikkansa juuri sillon :)

Vierailija
9/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän tapauksessa sanoi ettei voi asiasta erehtyä etteikö poika olisi.

Joten tuskin uskon että enää vaihtuu edes loppuraskaudessa tuo sukupuoli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi