Työkaverin nenän asennosta huomaa,että olen ollut TAAS poissa lapsen sairauden takia
ottaa niin päähän,toki se,että lapsi sairastelee,mutta se,että miten mulle nakellaan niskoja,kaikkea paskahommaa on siirretty mulle hoidettavaksi,että oikein saan kärsiä!
Kommentit (4)
vaan vasta viikon poissaolon jälkeen,satunnaisia puheluita on joutunut hoitamaan,ei muuta. Omia paskaduuneja on siis siirtänyt minulle hoidettavaksi. Tokihan mun on ne hoidettava,että saan synninpäästön.
Itse hän oli juuri muutaman kuukauden saikulla,että tiedän kyllä mitä on tuurata toista.
Ikäeroa meillä on 30v,että se oikeuttaa käyttäytymään ihan miten vaan..
ap
Vaikkei ne duunit suoraan kaatuisikaan niskaan. Muistan ex-työkaverini, muuten ihanan ihmisen, joka oli suunnilleen 2-3 päivää pois joka toinen viikko. Tuntui siltä, että aina on pois ja epäilytti ne syytkin välillä. Lähinnä se, että onko liian herkästi ja kummankin vanhemmat olisi terveitä, eläkkeellä ja asuu vielä lähellä. Eikö mummu voisi joskus hoitaa edes?
No, en silti koskaan näyttänyt mitään naamalla, mutta ymmärtää oli vaikea.
omat lapset hoidettava ja eipä se auttaisi vaikka eläkkeellä olisivatkin koska asuvat kaukana. ap
Aina kun olet poissa, he joutuvat tekemään sinunkin osuutesi töistä. Jos olet usein pois niin totta kai sulle siirretään ne vähemmän tärkeät duunit joilla ei ole niin väliä esim aikataulullisesti. Näin ei kaikille muille kasaannu paineet sinun töistäsi.
Av-mammat aina tuppaa unohtamaan, että kun sun lapsi sairastaa siitä kärsii myös työtoverit ja työnantaja! Kuitenkaan se ei ole heidän valintansa,että sinulla on lapsia... Eli vähän ymmärrystä sillekin työkaverille joka on painanut pitkää päivää tehdäkseen sun duunit!