Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapsivettä tulla vain vähän?

Vierailija
29.09.2009 |

Ja sitten hieman tiputtaa, muttei paljon. Väritöntä, hajutonta ja pikkuisen limaista.

Tuntunut painetta alavatsassa ja vähän sellaista, että olis ilmaa, joka haluis ulos, vähän kuitenkin siellä alaselän puolella. Aaltoilee kyllä, mutta kai supitukset sattuis enemmän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla.Ei kaikilla käy niinkuin elokuvissa.Mulla ekasta tuli pitkin päivää.Limatulppaa ja lapsivettä..

Vierailija
2/7 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli kunnolla, tokasta vähän lirahti ja sit ei enää mitään. sairaalassakin sanottiin ettei ole tullut ennenkuin testi uusittiin koska olin varma että oli lapsivettä (oli vaaleanpunaista). eli sitä voi tulla ihan miten vaan ja välillä ei yhtään. mut se on vaaleanpunaista. laita side ja katso minkä väristä on. mitkä viikot? eihän supistukset heti hirveesti satu. tuo kun kirjoitat että pikkuisen limaista niin luulen ettei ole lapsivettä. lapsivesi on VETTÄ. limaa voi kyllä tulla uskomattomia määriä loppuraskaudessa. oikeen lirahdella rajustikin, ei riitä edes side aina. ei taida sulla olla vielä käynnissä synnytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kalvoihin on tullut vain pieni reikä, josta vettä tihkuu ulos. ei se välttämättä ryöpsähdä kaikki kerralla.

Mutta, jos se on lapsivettä niin muista! Mistä pääsee jotain ulos niin sinne pääsee myös sisälle eli bakteereille on tie auki. Jos epäilet että se on lapsivettä niin vuorokauden kuluessa kannattaa mennä näytille synnärille. Voivat sitten testata onko se lapsivettä vai jotain muuta, vaarattomampaa nestettä.

Vierailija
4/7 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsi niin alhaalla jo tulppana, että lapsivettä tuli todella vähän. Menin sairaalaan 12 tunnin jälkeen, kun lapsivettä oli tullut vähän. Mulla ei ollut kipuja.

Vierailija
5/7 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, synnärille pitää mennä näytille koska on tulehdusvaara.

Vierailija
6/7 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin tossa äitipolille, niin kyllä käskivät tulla tarkistuttamaan. Kohta mennään...

Kun sitä eka tuli, niin oli siis ihan nestemäistä, mutta pikkuhousunsuojassa oli pikkaisen laimeata limaista ja väritöntä nestettä. Nyt sitten välillä tippunut ihan tippa tai kaks. Vaihdoin terveyssiteen ja siinä oli äskön jo vähän vaaleanpunaistakin, tosi vähän kyllä. Noh, lähdetään katsomaan, josko se sieltä vaikka kohta tulis! :)

Selitin kyllä tarkkaan kätilölle, kun soitin ja oli sitä mieltä, että ei kiirettä, mutta kuulostaa siltä, että hyvä tarkistaa.

Vierailija
7/7 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen ettet koska oli vähän vaaleanpunaista kerran joukossa. silloin on synnytys käynnistynyt!